Numărul de hoteluri a crescut cu 18% în 10 ani

Hoteluri
Anul trecut existau 184.299 de hoteluri în lume, însumând un total de 16.966.280 de camere, potrivit datelor STR, care arată o creștere de 17,7% în ultimii zece ani, când tocmai consultantul sărbătorește a zecea aniversare a lansării expansiunii sale internaționale.    Observând datele, se poate aprecia că numărul de camere a crescut cu aproximativ o jumatate de milion la fiecare doi ani în ultimul deceniu, plecând de la cele 14.419.917 de camere distribuite în 170.477 de hoteluri, care existau în 2008.    "Sectorul hotelier și rata de rentabilitate continuă să atragă investitori imobiliari, acest lucru fiind reflectat în mod clar în creșterea substanțială a parametrilor de performanță și dezvoltare pe care am observat-o în ultimele decenii", spune directorul general internațional al S...

Cernobîl, noul scenariu al turismului cinematografic

Actualitate şi Inovaţie
După terminarea seriei "Urzeala tronurilor", după opt sezoane și mii de fani deplasați prin principalele locuri care au servit drept scenă pentru producție, serialul "Cernobîl", difuzat de HBO, a devenit unul dintre cele mai vizionate ale anului. De asemenea, stimulează vizitele în Ucrania, la scena celui mai grav accident nuclear din istorie, care a avut loc acum mai bine de 30 de ani.    După accidentul care a avut loc în aprilie 1986, zona a fost evacuată, dar și-a reînceput activitatea din 2011, odată cu deschiderea zonei de excludere nucleară. De la acea dată, numărul vizitatorilor nu a încetat să crească în fiecare an, dar este de așteptat ca în lunile următoare să o facă cu o intensitate mai mare după succesul înregistrat de serialul HBO.    Consiliul de Turism si Promovare al K...

Bretania recuperează pentru turism vechile case ale ecluzelor

Actualitate şi Inovaţie
Începând cu 2014, regiunea Bretania promovează renovarea caselor vechi în ecluzele de pe malurile canalurilor sale, proiect care oferă o a doua viață acestor spații protejând în același timp patrimoniul istoric al zonei.  Cu peste 600 de kilometri, canalele Bretaniei sunt o destinație populară pentru iubitorii de natură și navigație. Pe malurile acestor cai navigabile există 156 de case în ecluze, dintre care aproximativ jumătate sunt neocupate astăzi. Pentru a da o a două viață acestor spații, regiunea Bretania a lansat proiectul de renovare "Clasele din ecluze". Printr-un concurs public, persoane fizice, asociații și companii pot participa la acest proiect pentru a dezvolta o activitate legată de turism în aceste spații. În acest fel, obiectivul este de a conserva patrimoniul istor...

Franța va impune o ecotaxă la zborurile de plecare

Transporturi
Franța va stabili o ecotaxă pe zborurile din țară, care va fi percepută pe fiecare bilet de avion, a anunțat ministrul Transporturilor, Elisabeth Borne. Noul impozit va fi aplicat tuturor companiilor aeriene care zboară din țară, indiferent de naționalitatea lor. Numai zborurile de legătură și cele care merg în Corsica și departamentele franceze de peste mări vor fi scutite.    Măsura este luată în mijlocul unei dezbateri din ce în ce mai intense asupra faptului că aviația ar trebui sau nu să beneficieze în continuare de scutirea de câteva decenii a taxei pe kerosen, având în vederea creșterea gradului de conștientizare a schimbărilor climatice. Franța este una dintre țările care încurajează Uniunea Europeană să ia în considerare modificarea taxelor din aviație.    "Am decis, ca și alt...

Croaziere și vânzare directă: echilibru și întoarcere la origini

Intermediari
Produsul croazierelor este unul dintre cele mai complexe de pe piață, în ciuda faptului că în ultimii ani am fost martorii unei mișcări a companiilor de vânzare directă. În acest caz, și datorită complicației sale mari, vânzările directe coexistau cu o prezență foarte puternică în canalele tradiționale, chiar mai mare, iar în unele cazuri a fost un experiment care a recomandat revenirea la origini.    Croazierele sunt din ce în ce mai prezente în cifra de afaceri a agențiilor de turism pe marile piețe europene, cum ar fi Germania. Potrivit DRV, acest produs reprezintă 13% din vânzările operatorilor de turism, cu o cifră de afaceri de peste 3.400 de milioane de euro pe an. Iar cifrele firmei de consultanță ta-ts indică faptul că în 2017 vânzările de croaziere au fost fundamentale pentru a...

Marriott se confruntă cu o amendă de 110 milioane de euro pentru atacul informatic

Hoteluri
La doar o zi după Biroul de Informare a Comisarului de Informații (ICO) al Regatului Unit a anunțat o amendă de peste 200 de milioane de euro pentru British Airways din cauza unei scurgeri masive a datelor, ICO studiază, de asemenea, sancționarea cu 99,2 milioane de lire sterline (110 milioane de euro) a Marriott International pentru hacking-ul datelor din baza de date Starwood raportat anul trecut.    ICO și-a anunțat intenția de a amenda Marriott pentru încălcarea Reglamentului General de Protecția Datelor ca urmare a scurgerii de informații personale ale clienților Starwood anunțață la data de 30 noiembrie 2018, care a afectat aproximativ 500 de milioane de clienți între 2014 și 2018, un volum de victime pe care compania i-a redus ulterior la 100 de milioane.    Organismul independe...

Puterea rețelelor sociale în călătoriile realizate de mileniali

Actualitate şi Inovaţie
În acest moment, nimeni nu se îndoieste de rolul esențial jucat de rețelele sociale în faza de inspirație a călătoriei pentru milenniali, însă un studiu realizat de Booking.com, la care au participat peste 15.000 de persoane din 20 de țări, l-a exprimat în numere: 44% dintre tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 și 34 de ani spun ca le folosesc pentru a decide unde să călătorească, în timp ce 55% spun că îi inspiră să încerce noi experiențe de călătorie.    Milenialii sunt astfel cei mai afectați emoțional de ceea ce văd pe rețelele sociale. Dovada este că 45% dintre respondenți spun că conținutul de pe acestea îi face să simtă că toată lumea călătorește doar ei nu, iar 44% cred că le lipsesc experiențe noi de călătorie.    Natura competitivă a acestei generații este, de asemenea, indica...

Tendințe de călătorie în 2019 în funcție de vârstă și naționalitate

Actualitate şi Inovaţie
TripBarometer, studiul anual TripAdvisor realizat de compania de cercetare independentă Ipsos MORI, dezvăluie principalele tendințe de călătorie pentru anul 2019 datorită celor peste 23.000 de respondenți din întreaga lume. Printre concluziile sale iasă în evidență faptul că canadienii sunt cel mai probabil predispuși să caute un climat bun, că chinezii valorează brandurile hoteliere mai mult decât europenii sau că argentinienii sunt cei care se deplasează cel mai mult fără a avea o călătorie specifică în minte.  Respondenții au comentat cele mai recente călătorii, criteriile de alegere a destinației, bugetul, activitățile realizate și nevoile lor. Raportul detaliază, de asemenea, preferințele și nevoile călătorilor, în funcție de criteriile demografice și naționalitate.   ...

Amendă de milioane pentru British pentru încălcarea legii privind protecția datelor

Transporturi
British Airways se confruntă cu o amendă de peste 183,4 milioane de lire sterline (204,7 milioane de euro) impusă de Biroul Comisarului pentru Informații (ICO) din Regatul Unit, după ce hackeri au furat datele personale al unei jumătăți de milion de clienți ai companiei aeriene, în special pe site-ul său web și aplicația sa mobilă, fapt care a fost public în luna septembrie a anului trecut.    ICO a declarat că ancheta sa exhaustivă a constatat că incidentul a implicat detalii ale clientului, inclusiv datele de conectare, cardul de plată, numele, adresa și informațiile despre rezervările de călătorie care au fost colectate după ce au fost redirecționați către un site web fraudulos.    ICO a spus că furtul de date, care a început în luna iunie 2018, s-a produs pentru ca British Airways ...

Relația dintre agenții și IATA, sau David vs Goliat

Intermediari
Agențiile europene au făcut încă un pas în a-și arăta disconfortul față de relațiile cu lobby-ul de transport aerian IATA, considerând că această asociație de companii aeriene abuzează de poziția sa dominantă. De fapt, Asociația Europeană a Asociațiilor Agențiilor de Turism (ECTAA) a denunțat IATA la autoritățile europene din domeniul concurenței.    Această relație dintre agenții și companiile aeriene și-a marcat punctul de dezacord acum câtiva ani, când comisioanele au dispărut. Ulterior, IATA a înăsprit condițiile și termenele limită pentru agențiile de a lichida vânzările de bilete de avion prin BSP.    Și ultimul capitol al acestei spirale de tensiune a implicat și GDS-urile. Iată că impunerea de către IATA și companiile sale aeriene a sistemului de rezervări NDC nu numai că oblig...
Exit mobile version