Brandurile hoteliere pot fi foarte cunoscute în spatiul fizic, dar nu au vizibilitate în lumea online. Utilizatorii care caută pe Google pentru a rezerva o cameră găsesc, de obicei, o listă lungă de rezultate ale site-urilor OTA și motoarele de metasearch înaintea site-ului propiului brand. L2 oferă câteva sfaturi.
La prima vedere pare o bătălie foarte grea. TripAdvisor este site-ul cu cea mai mare vizibilitate online pe Google, apărând pe prima pagină a rezultatelor căutărilor organice și plătite în mai mult de 85% din termenii legați de hoteluri. Hotels.com și Expedia au, de asemenea, o prezență puternică fiind prezente în rezultatele de căutare a mai mult de 60% din termenii de căutare. Marriott International este singurul brand hotelier care este competitiv în acest sens, având o prezență plătită și organică la fel de puternică ca și Kayak în cuvintele cheie de lux.
Brandurile hoteliere au de pierdut în fața site-urilor de căutare și a motoarele de metacăutare în listele evidențiate de pe laterale și de la subsol în fața Expediei, Kayak și TripAdvisor. Niciunul nu are o prezență mai mare de 6% în aceste listări, nici împreună nu ajung la 30%.
Cu toate acestea, brandurile își pot spori vizibilitatea profitând de audiență acestor platforme. Mai exact, studiul sugerează realocarea în acest tip de anunțuri pe site-urile OTA și a motoarele de metacăutare, precum și optimizarea căutării pe aceste platforme. Întrucât brandurile nu apar de obicei în pozițiile de vârf ale rezultatelor căutării pe Google, această strategie îi poate ajuta să obțină o poziție superioară în aceste platforme.
De exemplu, brandurile hoteliere pot plăti liste pe OTA: Hilton Worldwide apare în 23% din rezultatele hoteliere plătite pe Kayak, iar portofoliul Starwood Hotels & Resorts Worldwide deține 10%. Ca rezultat, aceste branduri și altele care au plătit pentru acest privilegiu apar primele în rezultatele căutării pe Kayak.
Sursă: hosteltur.com