Activitatea turistică revine și la nivel global trei din 10 persoane (29%) plănuiesc o „călătorie epică” pentru a recupera timpul pierdut. COVID-19 a transformat consumatorul și acum preferă să evite contactul fizic cu personalul hotelului sau alți oaspeți și să trăiască o experiență de autoservire complet digitală, potrivit unui studiu Oracle Hospitality.
Un studiu pe 5.266 de consumatori și 633 de directori de hotel din Statele Unite, Regatul Unit, Germania, Franța, Australia, Japonia, Singapore, Brazilia și Mexic confirmă că turiștii sunt din ce în ce mai puțin sociali. 92% nu ratează să fie în preajma altor persoane în timp ce stau într-un hotel și 73% recunosc că probabil că vor rămâne în unități care oferă tehnologie care minimizează contactul cu personalul și alți oaspeți.
Noul călător dorește să-și folosească mobilul pentru a-și gestiona experiența hotelieră, dar nu doar check-in și check-out: 77% sunt interesați să folosească mesageria automată sau chatbot-uri pentru solicitarile de servicii clienți în hoteluri și 49% caută plăți contactless.
Pe măsură ce a devenit mai tehnologic, 43% dintre oaspeți doresc comenzi activate prin voce prin toate facilitățile din camera (lumini, perdele, încuietori, etc.) și 25% doresc comenzi care reglează automat temperatura, iluminarea și chiar bazate pe arta digitală pe preferințele partajate.
Oportunitatea în fața penuriei de angajați
Raportul Oracle Hospitality subliniază că această nouă cerere pentru experiența fără contact este deosebit de utilă în această perioadă de deficit de personal hotelier.
65% dintre directorii hotelieri consultați au indicat că „incorporarea de noi tehnologii pentru personal este ceea ce descrie cel mai bine strategia lor de a depăși deficitul de forța de muncă și de a atrage noi talente”.
Și aproape toți (96%) investesc în tehnologie contactless, în timp ce 62% sunt de acord ca „o experiență complet contactless” va fi probabil cea mai adoptată tehnologie în sector în următorii trei ani. Un alt fapt relevant este ca cea mai mare prioritate pentru 54% este adoptarea tehnologiei care îmbunătățește sau elimina necesitatea experienței de recepție până în 2025.
Sursă: hosteltur.com