Noul Thomas Cook se extinde în Europa

Gigantul chinez de turism Fosun International extinde brandul Thomas Cook în Europa pentru prima dată de la relansarea acestuia ca OTA în 2020. Acesta va opera din Țările de Jos pe aceeași platforma digitală ca și afacerea sa din Regatul Unit, oferind zeci de mii de opțiuni de călătorie, pachete de parteneri noi si existente. La sfârșitul anului 2019, Fosun a preluat brandul în procesul de lichidare a operatorului de turism pentru 13 milioane de euro. 

După cum am publicat pe evisionturism, noul proiect Thomas Cook a exclus să se ducă bătălia pe străzi și să aibă propriile agenții de turism, de când a fost lansat în septembrie 2020 pentru Regatul Unit. De fapt, ideea a fost să funcționeze doar online și chiar a mers mai departe și mai mult decât o OTA, se dorea să fie o platformă lifestyle. Următorii pași au fost direcționați către Belgia și țările de Jos, Germania fiind în centrul atenției pe termen mai lung. În cele din urmă, extinderea a început în Țările de Jos.

Noua operațiune olandeză a lui Thomas Cook este membră a asociației olandeze de turism ANVR și va oferi protecție deplină a consumatorilor, potrivit presei de specialitate TTG.

„Inițial, o echipă mică din Țările de Jos va fi susținută de operațiunea Cook în Regatul Unit, echipa probabil să se extindă pe măsură ce afacerea crește”, indică compania.

Operatorul va oferi o varietate de aeroporturi de plecare, cu zboruri de la companii aeriene precum Transavia, Corendon și easyJet, și durate flexibile, precum și transferuri pentru călători.

Noua pagină a Thomas Cook.

Destinațiile pe care le va oferi includ locații populare mediteraneene, cum ar fi Spania, Turcia și Grecia, precum și locurile preferate de city break, cum ar fi Londra, Paris, Roma și Barcelona.

„Succesul afacerii noastre din China și Regatul Unit, în ciuda tuturor provocărilor din ultimii doi ani, ne-a dat încrederea ca acum este momentul să facem primul pas în Europa”, explică Alessandro Dassi, directorul executiv al Thomas Cook, pentru Europașsi vicepreședinte Fosun Tourism Group.  

În acest sens, Dassi subliniază că pe măsură ce restricțiile sunt relaxate în Olanda, compania începe să vadă „o mare cerere” din partea celor care nu s-au mai putut bucura de o vacanță de mult timp. „Platforma noastră online, împreuna cu încrederea în expertiza în călătorii a echipei noastre, ne pune într-o poziție puternică pentru a valorifica creșterea așteptată a pieței.

După intrarea pe piața britanică, este acum rândul Țărilor de Jos, în timp ce Belgia va fi următoarea țară pentru relansare, iar Germania este luată în considerare într-o etapă ulterioara. Acesteau au fost piețele din Europa Centrală în care operatorul de turism a avut cea mai mare prezență.

Mai multe informații:

Noul Thomas Cook se pregătește să concureze cu OTA-urile din Europa

Noul Thomas Cook exclude lupta pe stradă

Thomas Cook „va fi mai degrabă o platformă de lifestyle decât o agenție online”

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version