Noul Thomas Cook exclude lupta pe stradă

Profilul noului Thomas Cook, relansat de grupul chinez Fosun, pe 16 septembrie, așa cum am informat în știrea Thomas Cook a revenit ieri 16 septembrie că noua OTA Fosun în Europa, continuă să fie definit și, de fapt, Thomas Cook „va fi mai degrabă o platformă de lifestyle decât o agenție online„. Noul său CEO, Alan French, a explicat la un eveniment organizat de presa britanică specializată ttg, că „afacerea agenției la nivelul străzii va fi lăsată în seama altora”

French a clarificat astfel declarațiile anterioare într-un interviu pentru BBC ale CEO-ului și președintele Fosun, Jin Qian, care a avansat asupra viitorului companiei că va fi „mai mult decât o agenție de turism online”, și că avea planuri de a crea magazine concept și o platformă de lifestyle care va oferi divertisment.

În acest sens, noul CEO a comentat că nu excludea prezența sa în centrele comerciale moderne, unde „să aducă produsul la viață”, astfel încât clienții să-l poată vedea în direct, dar a declarat ulterior că acest lucru nu înseamnă că noul Thomas Cook vrea să intre din nou pentru a concura cu punctele de vânzare față în față cu alte rețele de agenții de turism.

Unul dintre flagship stores pe care Thomas Cook a fost deschis în ultimii ani de grupul cu obiectivul de a utiliza tehnologia pentru a crea experiențe anterioare călătoriei.

Thomas Cook avea în jur de 600 de puncte de vânzare în agenții de turism în Regatul Unit și, de asemenea, aproximativ 9.000 de angajați, inclusiv cei care lucrau în acestea și cei care dețineau diverse funcții în organigrama operatorului de turism.

CEO-ul actual al Thomas Cook justifică dezinteresul față de clasicul offline prin faptul că „vedem o tendință de îndepărtare de magazinul față în față pe termen lung și cred că acest lucru a fost agravat de criza coronavirusului”. Și a adăugat că angajamentul său probabil de a fi prezent în marile centre comerciale de destinație va fi „să încerce să aducă produsul la viață”, dar nu ca un canal de distribuție, ci ca un instrument de marketing”.

„Cred că magazinele sunt un spațiu interesant”, dar oportunitatea nu este „să treci de la stradă la online”, ci de la magazinul clasic de la nivelul străzii la centre comerciale mari și moderne, a asigurat French. 

Apariția lui Thomas Cook, deschizând magazine clasice la nivel de stradă nu ar fi fost foarte oportună. De fapt, compania britanică Hays Travel, care fusese știre în octombrie anul trecut pentru achiziționarea a 500 de agenții de turism de la dispăruta Thomas Cook, a anunțat o reducere puternică a forței de muncă.

În ceea ce privește funcționarea platformei, French a clarificat că deși obiectivul este de a răspunde nevoilor și întrebărilor clienților cât mai digital posibil, el înțelege că, în unele cazuri, este necesar ca oamenii să răspundă și a asigurat că compania are capacitatea suficientă de a face acest lucru. El a apărat că va putea să opereze digital în toate situațiile, în majoritatea cazurilor, „dar când nu o putem face, avem destui oameni și suficientă tehnologie pentru a-i conecta cu clienții”.

 

Puteți vizita articolul de referință pe ttg.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version