Google a lansat o serie de instrumente cu ajutorul cărora hotelurilor le va fi mai ușor să atragă clienți atunci când urmează să rezerve o călătorie. Deja anul trecut, Google a anunțat că site-urile web de hoteluri și călătorii vor apărea gratuit în linkurile de rezervare la hotel. Acum, își extinde acoperirea prin lansarea de lnikuri gratuite de rezervare în Motorul de căutare și Google Maps, extizându-și vizibilitatea pentru potențialii clienți.
Link-uri de rezervare gratuită la hotel
De acum încolo, pe pagina cu rezultatele căutării și pe Google Maps vor apărea linkuri gratuite de rezervare la hotel. Acest lucru va permite unităților să ajungă la un număr mai mare de clienți și, în același timp, va pune la dispoziția consumatorilor o ofertă hotelieră mai mare.
Făcând clic pe aceste linkuri, călătorii vor accesa direct la site-ul unității de cazare și vor putea finaliza rezervarea.
Anul trecut, Google a introdus linkuri gratuite de rezervare la hotel pe Google Travel, un instrument care a permis proprietăților partenere să ajungă la milioane de potențiali clienți fără a plăti nicio taxă către Google.
Potrivit gigantului internetului, această inițiativă a oferit până acum rezultatele foarte bune în afaceri atât pentru unitățile de cazare individuale, cât și pentru marile agenții de turism online.
De exemplu, în vara anului 2021, datorită acestor linkuri gratuite, motorul de rezervări myhotelshop a reușit să crească rezervările pentru hotelurile sale partnere cu 30%.
Rapoarte de clic gratuite
În plus, în Hotel Center, proprietățile pot vedea acum câte persoane au făcut clic pe linkurile lor gratuite de rezervare, iar în săptămânile următoare Google va extinde aceste informații pentru a include afișările gratuite de linkuri de rezervare și valoare a rezervării.
Hotelurile care doresc să înceapă să utilizeze linkurile de rezervare gratuite vor trebui să se preînregistreze la travel.google/partners.
Postări locale pe profiluri
O nouă opțiune este că hotelurile vor putea acum să folosească funcția de postare locală din Profilurile lor de business de pe Google pentru a trimite actualizări în timp util călătorilor interesați.
Publicațiile locale permit hoteluri, printre alte posibilități:
- Oferirea de informații actualizate cu privire la posibilele modificări din cauza COVID (dacă hotelul este deschis sau închis, modificări ale serviciilor disponibile sau el regulilor unității etc.),
- Furnizarea unei descrieri a caracteristicilor speciale care sunt unice.
- Afișarea de imagini și videoclipuri care evidențiază aspectele care diferențiază hotelul.
Tarife hoteliere în profilurile companiei
În cele din urmă, pentru a profita la maximum de proflurile lor de Google Business, hotelurilor vor putea oferi informații despre tarife și disponibilitate direct de către Google, fără a fi nevoie de cerințe complexe. Această opțiune va fi disponibilă din aprilie.
Sursă: hosteltur.com