NH și Minor vor deschide 50 de hoteluri până la sfârșitul anului 2024

NH Hotel Group și Minor International, acționarul său majoritar, intenționează să deschidă 50 de hoteluri în întreaga lume, ceea ce înseamnă un total de 10.106 camere distribuite în șase branduri. Compania a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de aproape 1.750 de milioane de euro, mai mare decât cea raportată în 2019, datorită strategiei comerciale solide, cu accent pe prețuri. 

Potrivit directorului general al NH Hotel Group, Raamțon Aragonés, la Fitur 2023, ca urmare generării de numerar în 2022, compania a accelerat reducerea datoriilor inițiată în 2021, și a fost prima companie hotelieră care a plătit împrumuturile oferite de statul spaniol pentru pandemie.

Datorită bazei sale financiare, lanțul și-a propus să deschidă 11 hoteluri ale brandului NH Collection (3.049 de camere), trei hoteluri nhow Hotels (610 camere), 11 NH Hotels (1.711 camere), pe lângă opt hoteluri Anantara  (1.095 camere), patru hoteluri Tivoli (935 de camere).

Printre deschideri există, de asemenea, 13 unități sub brandul Avani Hotels & Resorts (2.706), șapte în Europa și America Latină până în 2024, inclusiv Avani Alonso Martinez, Avani Palazzo Moscova, Avani Rio Novo, Avani Frankfurt City, Avani Museum Quarter, Avani La Boheme și Avani Cancun.

Acest brand de nivel superior, care se adresează călătorilor tineri, se cacaracterizează prin hoteluri cu un design inovator și funcțional, situate în centre urbane și care oferă servicii diferențiate. 

NH Hotel Group va deschide 27 de hoteluri în Europa și America, iar Minor International alte 23 în teritoriile în care operează. Dintre acestea, șapte vor fi primele deschideri ale brandului NH Collection în Asia (două în Qatar, două în Dubai, două în China și una în Thailanda, cu un total de 2.122 de camere noi) și patru vor marca intrarea NH Hotels & Resorts în același continent (trei în China și unul în Thailanda, cu un total de 847 de camere noi).

Mai multe informații

Acesta va fi primul NH Collection din Emirate, pe insulele Palm din Dubai

Minor anunță primul hotel din Asia

Minor Hotels mizează pe creșterea în Orientul Mijlociu cu brandul său NH Collection

NH Collection intră în Emiratele Arabe Unite cu primul său hotel din Dubai

În cuvintele lui Ramón Aragonés, segmentele turistice upper-scale și de lux e dovedesc a fi deosebit de dinamice, „și aici avem o ofertă combinată foarte puternică și consolidată la nivel internațional. Pe măsură ce călătorii asiatici se alătură marilor rute turistice mondiale, suntem în măsură să le oferim o arhitectură de brand diferențiată, bine cunoscută și apreciată la nivel internațional”, conchide executivul.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version