Marriott optează pentru clientul său loial pentru a îmbunătăți recuperarea

Criza coronavirusului a dat o altă întorsătură scenariului complex al comercializării hoteliere, în care lanțurile mari văd o oportunitate de a-și stimula vânzările directe, pentru care doresc să fie mai aproape ca niciodată de clientul lor loial. Nu este surprinzător, după cum a dezvăluit David Kong, CEO al Best Western Hotel Group, acest segment de cerere reprezintă 50% din afacerea sa. Kong a participat la atelierele online In Sync, organizate de promotorii târgului de investiții hoteliere IHIF. Elementul uman este mai important ca niciodată în experiența de călătorie. Marriott International se angajează, de asemenea, cu acel client, îmbunătățind condițiile programului său de loialitate. 

În același forum, Federico González Tejera, președinte și CEO al Radisson Hotel Group, a subliniat că încrederea clienților în lanțuri și hoteluri va fi deicisivă pentru luarea deciziilor, astfel încât vor avea tendința de a merge mai mult pe site-ul lor pentru a-și duce la îndeplinire rezervare. În opinia sa „există o oportunitate excelentă de vânzare directă dacă găsești informațiile de care ai nevoie, astfel încât să poți avea încredere în securitatea oferită de unitatea respectivă și să sfârșești să cumperi”.

González Tejera consideră că în următoarele luni „va exista o apropiere mai mare între hoteluri și clienți, cu mai multe conversații între ambele părți pentru a câștiga încrederea”. 

În acest nou scenariu, Keith Barr, CEO al InterContinental Hotels Group (IHG), a subliniat că OTA-urile sunt încă canalul potrivit pentru clienții potriviți, cărora le oferă alte valori, însă pentru lanțuri este acum vital să-și  stimuleze programele de loialitate pentru „a ajunge la clientul direct și a-l atrage generând engagement”. Kong a fost, de asemenea, în favorea „a fi aproape de clienții fideli, sprijinindu-i în acest moment”.

Piscina Hotelului Arts din Barcelona.

Iar Marriott International a trecut de la cuvinte la fapte cu una dintre cele mai bune promoții de puncte din programul său Marriott Bonvoy, valabil până pe 30 iunie. În acest fel, membrii săi pot să ofere sau să cumpere puncte pentru a primi nopți gratuite și astfel să primească un bonus de 60% pentru călătoriile viitoare. Achiziția minimă este de 2.000 de puncte, la 12,5 dolari (11,4 euro) 1.000 de puncte. Marriott optează pentru clientul său loial

Astfel, lanțul facilitează ca clienții săi loiali să-și poată face din nou planuri de călătorie sau să rezerve sejururi pe măsură ce țările din întreaga lume vor începe să-și deschidă granițele, acumulând puncte cadou cu cel mai bun tarif.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version