Răspunsul la dorințele clienților va fi esențial pentru ca hotelurile să creeze noi experiențe și sursele corespunzătoare de venit, după cum a confirmat la Forumul Internațional de Investiții Hoteliere (IHIF) desfășurat la Berlin. Provocare inovației în acest sens implică găsirea de concepte originale și de a valorifica tendințele cheie într-un mediu de creștere a costurilor care comprimă marjele, după cum a subliniat Jeffrey O, CEO al St Justine Hotels.
La companii precum Standard International Management, așa cum detaliaza CEO-ul său, Amar Lalvani, „ne provocăm întotdeauna echipa să facă ceea ce nimeni nu a mai făcut până acum. Suntem prea blocați în gândirea tradițională și trebuie să gândim mult mai mult într-un mod ieșit din tipare„.
Cu toate acestea, după cum a subliniat el, „facem deja lucruri pe care alte branduri nu le pot face, cum ar fi să avem un circuit cu mașini și un patinoar lângă una dintre stațiile noastre; precum și un club de noapte pe acoperiș cu o piscină interioară pe altul. Ceea ce ești poate evolua constant”.
Dovada în acest sens este că piața de utilizare mixtă s-a schimbat, deoarece potrivit lui Sebastien Gottraux, vicepreședinte de Global Hospitality Investment Group (GHI), „dacă în trecut acest tip de produs creștere în jurul birourilor sau activelor magazinelor, pe măsură ce crește valoarea hotelurilor pe metru pătrat, potențialul de a dezvolta diferite funcții în jurul acestora va fi mai mare.
Oferta F&B și wellness
Dintre aceste utilizări mixte se remarcă oferta Alimente și Băuturi (F&B), care în cazul Nikki Beachs Hotels and Resorts este la originea sa, după cum a recunoscut președintele său, Alexander Schneider, „astfel încât activarea fiecărei verticale este foarte importantă pentru noi. De fapt, F&B face parte din experiența pe care o oferim. Este vorba despre a fi autentic și a crea o ofertă consistentă. Este posibil ca în viitor camera să nu mai fie esențială ca și produs, dar aceasta activează întreaga afacere”.
Nicholas Clayton, președintele GOCO Hospitality pentru America, a subliniat că turismul de sănătate și wellness este, de asemenea, o industrie cu o creștere incredibilă: „Wellnes-ul este pe agenda călătorilor frecvenți care caută utilizării mixte pentru a completa experiențele lor de wellness. Utitați-vă doar la spa-uri, la sălile uriașe de fitness, la cursuri, etc. De la sporturile de reabilitare la medicina chiropractică și la alternativele la nutriție, există mai multe oportunități de a oferi aceste experiențe și de a atrage și mai mulți călători frecvenți„.
Viitorul muncii
Viitorul muncii este, de asemenea, un factor-cheie în revigorarea din interior a sectorului mobiliar. La IHIF a devenit clar că teleworking-ul și coworking-ul sunt elemente viabile pentru hotelurile de succes având un rol semnificativ în veniturile viitoare. În acest sens, Schneider a dat asigurări că „fuziunea dintre călătoriile de afaceri și cele de agrement este tangibilă în unele dintre reședințele noastre”.
De altfel, în Europa, după cum a spus Gottraux, produsul de lungă ședere „este din ce în ce mai popular cu o penetrate limitată în acest moment în comparație cu situația din Statele Unite. În Dublin, de exemplu, aceasta reprezintă abia 5% din ofertă, față de peste 10% de cealaltă parte a Atlanticului. Aceste unități au avut rezultate foarte bune datorită marjelor de profit restrânse„.
Alte articole generate la ultima ediție a IHIF:
– IHIF: creșterea prețurilor nu este singura opțiune pentru a face față creșterii costurilor
– IHIF 2023: cinci tendințe care modela viitorul hotelurilor
– IHIF: Mișcări îndrăznețe ale hotelurilor pentru a profita de oportunități
Reședintele de brand, după cum a adăugat el, „reprezintă o altă tendința emergentă în Europa, care ajută la reducerea riscurilor în dezvoltare sau la obținerea unor condiții mai bune de finanțare prin intermediul vânzărilor anticipate. De asemenea, poți genera venituri stabile din taxele pe servicii. În cele din urmă, oferta de coworking, deși dificil de monetizat, este acum necesară pentru a atrage clienții în tranzit care, după Covid, doresc să lucreze ca nomazi digitali„.
Informațiile de referință sunt disponibile pe site-ul Hospitality Investor, organizatorul IHIF.
Sursă: hosteltur.com