Hilton lansează brandul Tempo cu un nou hotel în New York

Hilton, cu peste 50 de unități în New York, a anunțat deschiderea Tempo by Hilton Times Square, primul hotel al noului său brand de lifestyle de ultimă generație, situat pe TSX Broadway, cea mai vizitată zonă din emisfera vestică, unde trec 400.000 de persoane în fiecare zi. Acesta este situat într-un turn de 46 de etaje, cu magazine, spații de divertisment de lux și istoricul Palace Theatre. Principalele sale atracții includ vedere la Times Square, un cocktail lounge cu o terasă în aer liber, o sală de gimnastică cu echipamente de înaltă calitate și camere de relaxare exclusiviste. Pe scurt, un hotel care, în cuvintele lui Matt Schuyler, directorul de brand al Hilton, „funcționează cu adevărat ca o destinație de sine stătătoare„. 

Proiectat de arhitectul Mancini Duffy și designerul de interior Wimberly Interiors, hotelul Tempo by Hilton Times Square ocupă 36 dintre cele 46 de etaje ale turnului, care găzduiesc spații comune flexibile concepute pentru a promova socializarea. Lângă lobby se află punctele sale de vânzare de alimente și băuturi, precum Grab & Go, de mâncare sănătoasă, și Highball, un restaurant și bar cu acces exlcusiv la o terasă în aer liber cu vedere la Times Square.

„Times Square se confruntă cu o renaștere”, iar Danny Hughes, vicepreședinte executiv și președinte al Hilton pentru Americi, este „încântat să contribuie la promovarea acestei zone emblematice în următorul său capitol, în parteneriat cu TSX entertainment.

Camerele sunt proiectate cu trei zone funcționale și de confort: o Get Ready Zone, o zonă de lounge cu un spațiu iluminat pentru a va pregăti, a lucra sau a mânca ceva rapid; o baie spațioasă cu un duș mare și o oglindă cu difuzor Bluetooth; și o zonă de odihnă cu saltele exclusive Tempo by Hilton, TV de 65 inch și minfrigider. Toate cu vedere la Times Square prin ferestrele mari din podea până în tavan.

31 Ball Drop este una dintre camerele sale, cu vedere la faimoasa minge din Times Square, care este protagonista Anului Nou în oraș. Sursă: Hilton.

De asemenea, are nouă camere de wellness, dotate cu o bicicletă de exerciții și acces la o bibliotecă de conținut digital, covoraș de yoga și benzi elastice de rezistență, concepute pentru călătorii care doresc să își mențină rutina sportivă în timpul călătoriei; un suite prezidențial și 70 de camere și apartamente adaptate.

„Tempo by Hilton Square este o destinație gastronomică de zi și de noapte, care aduce un omagiu moștenirii culinare a orașului”. 

Tempo by Hilton Times Square face parte din programul de loialitate Hilton Honors, care oferă beneficii, cum ar fi un sistem flexibil de plată care combină bani și puncte pentru a rezerva un sejur,reduceri exclusive și wifi gratuit, precum și instrumente digitale disponibile exclusiv prin intermediul aplicației sale mobile, care permite oaspeților să acceseze camera lor folosind o cheie digitală.

Noul brand are 35 de hoteluri în pregătire și intenționează să intre în curând pe piețe cheie precum Raleigh, Nashville, Louisville și San Diego.

CSR

În parteneriat cu Planet Water Foundation și Klean Kanteen, oaspeții pot cumpăra sticle de apă reutilizabile în magazinul de cadouri, ale căror încasări vor fi folosite pentru a ajuta comunitățile din întreaga lume afectate de penuria de apă. În plus, Hilton Global Foundation, Tempo by Hilton si Tempo by Hilton Times Square vor finanța un sistem de filtrare a apei care va aduce apa curată și potabilă unei comunități din Puebla, Mexic.

Lobby-ul noului Tempo by Hilton Times Square, cu vedere spectaculoasă la zonă. Sursă: Hilton.

Cele mai recente știri despre Hilton în:

Hilton vine la Târgu Mures – Investiție de 11 milioane de euro într-un hotel de 4 stele destinat turismului de business

Hilton crează un nou brand pentru sejururi prelungite

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version