Hilton a lansat în Statele Unite „Project H3” care este prezentat ca un nou brand „inovator” de sejururi prelungite. Compania a creat un produs pentru grup „foarte deservit” care caută cazare în stil apartament.
„Scopul nostru este de a servi orice client, oriunde în lume, pentru orice nevoie de călătorie pe care o poate avea, iar acest nou brand reprezintă o oportunitate mai mare pentru noi de a ne dezvolta portofoliul, oferind în același timp serviciile de încredere și prietenoase pe care clienții noștri se așteaptă să le primească de la Hilton”, a declarat Chris Nasetta, președinte și CEO Hilton.
Project H3 by Hilton se alătură portofoliului de branduri ca soluție se sejur prelungit de categorie medie inferioară.
Cercetările efectuate de Hilton arată că persoanele care călătoresc pentru sejururi prleungite vor rezerva în medie 20 de nopți sau mai mult și caută un „punct de plecare” unde își pot menține rutina.
La Project H3 by Hilton, oaspeții vor găsi camere de tip apartament cu bucătării complet echipate și patru zone distincte în care oaspeții se pot odihni, lucra și se răcori.
Unitățile vor avea un lobby hiperfuncțional, „The Hive”; spălătorie; o sală de gimnastică și terase în aer liber dotate cu grătar comun și scaune confortabile.
Potrivit lui Kenny Jacobs, directorul financiar și președintele departamentului de dezvoltare globală al Hilton, „Project H3 are un potențial de creștere incredibil, deoarece intra pe o piață a călătoriilor angajaților care se extinde rapid și este insuficient deservită”.
Lanțul a informat că are deja peste 100 de discuții active de dezvoltare în mai multe locații.
Marriott International a introdus recent un produs similar, dar destinat segmentului de lux, iar investitorii din Europa recunosc, de asemenea, că apartamentele cu servicii reprezintă o alternativă atractivă.
Mai multe informații în:
– Apartamentele și resort-urile cu servicii hoteliere seduc investitorii în Europa
– Radisson își va dubla oferta de apartamente cu servicii în cinci ani
Sursă: hosteltur.com