Intrarea lui Google pe piața metasearch-urilor a avut loc acum mai bine de o jumătate de deceniu, dar rămâne o obsesie atent urmărită în întreaga industrie. De la început, firma de consultanță PhoCusWright a urmărit cu atenție evoluția produselor de călătorie ale lui Google și rolul său tot mai mare în procesul de căutare și rezervare a călătoriilor.
Google câștigă teren, în special la zboruri, unde se pare că a depășit deja motoarele de căutare precum Kayak în traficul general și referințe. În plus, Google Flights și Hotel Ads trimit mult mai mult trafic site-urilor hotelurilor și companiilor aeriene decât către OTA.
Google Hotels este încă un jucător relativ mic în meta căutarea de hoteluri în prezent, dar este în creștere, mai ales că sursa de trafic către hoteluri. De fapt, lanțurile o pot considera ca o pârghie pentru a relaxa rolul enorm pe care OTA îl are în ciclul de căutare și rezervare online.
În următorul video Alice Jong, responsabilă de cercetare la PhoCusWright, explică rezultatele despre gigantul de pe Internet.
Informațiile de referință sunt disponibile pe Phocuswire.
Sursă: hosteltur.com