FTI Group își atinge cifra de afaceri din 2019 și anticipează un 2024 bun

Grupul german de turism FTI Group a anunțat că a reușit să genereze în anul turistic 2022/23 aceeași cifră de afaceri ca în 2018/19, ultimul exercițiu financiar înainte de izbucnirea pandemiei COVID-19. În plus, compania a avansat că înregistrează rezervări puternice pentru sezonul de iarnă 2023/24 și pentru vara 2024, clienții făcând rezervări mai devreme. 

Mai exact, FTI Group a indicat, după încheierea anului turistic 2022/23 la 31 octombrie, că rezervările de intrare au atins nivelul de dinainte de Covid-19 pe piața turismului emițător din Germania. Acest lucru se reflectă în cifra de afaceri anuală consolidată de 4,1 miliarde de euro, exact la nivelul anului turistic 2018/19.

Comparativ cu anul precedent, când turoperatorul a generat 3,76 miliarde de euro, creșterea vânzărilor este de aproape 10%.

Potrivit datelor publicate de cel de-al treilea turoperator german, în anul turistic 2023/24, Turcia, Marea Roșie din Egipt, Dubai, Mallorca, Creta, Maldive și Mauritius, Mexic, Republica Dominicană și Tanzania vor înregistra rezervări deosebit de puternice, iar Statele Unite, Thailanda, Bali și Kenya vor înregistra vor cele mai mari creșteri ale rezervărilor.

FTI Group își atinge cifra de afaceri din 2019 și anticipează un 2024 bun

În ceea ce privește sezonul de iarnă 2023/24, FTI raportează deja o creștere procentuală de două cifre de la un an la altul a rezervărilor pentru brandurile FTI Touristik, 5 vor Flug, Big Xtra și Windrose. Egiptul, Turcia, Insulele Canare și Dubai, precum și Oceanul Indian, Thailanda, Republica Dominicană și Mexic sunt deosebit de solicitate, a raportat, fvw.

Karl Markgraf, CEO al FTI: „Deja înregistram un număr uimitor de rezervări timpurii pentru sezonul care începe în luna mai a anului viitor.

La rândul său, directorul executiv al operațiunilor de turism al grupului, Casper Urhammer, a declarat că rezervările  au revenit la nivelul de dinaintea pandemiei. Cu toate acestea, el a făcut o precizare importantă: în timp ce până la sfârșitul pandemiei, clienții aveau tendința de a face rezervări în scurt timp, „în ultima vreme există o tendință clară către rezervări timpurii”, a spus el.

Rezervări în avans

Rezervările în avans se înregistrează în special în destinații precum Egipt, Turcia, insulele grecești, Mallorca, Italia, Dubai, Maldive, Thailanda și America de Nord. Și pentru că inflația are un impact asupra bugetelor gospodăriilor, Urhammer a precizat că „mulți oaspeți își aleg destinația în funcție de preț” pentru a se adapta la situație.

Mai multe informații legate de FTI Group

FTI va menține prețurile stabile în sezonul de iarnă

Turoperatorii germani pun ordine în brandurile lor hoteliere

FTI și RTK sunt investigate pentru partajare de date timp de 8 ani

În cele din urmă, CEO-ul FTI a menționat Polonia, Tunisia și țările din sud-estul Europei de-a lungul Mării Adriaticii și a Mării Negre, precum și Africa de Sud, datorită slăbiciunii monedei lor față de euro, ca fiind alte destinații potențiale pentru clienții atenți la preț.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version