Expedia înregistrează în 2022 cel mai bun trimestru din istoria sa în rezervări

Expedia Group a prezentat în luna august rezultatele celui de-al treilea trimestru din 2022 în care a realizat mai multe recorduri și o îmbunătățire semnificativă a tuturor indicatorilor. Începând cu faptul că cu 26,139 miliarde de dolari (25.724 milioane de euro) în rezervări brute, a atins cea mai mare cifră din istoria sa într-un trimestru

Această cifră a depășit cu 8% datele la care a ajuns grupul de agenții online în aceeași perioadă a anului 2019 si a fost cu 26% mai mare decât cea din 2021, când erau de 20,815 miliarde de dolari (20,486 miliarde de euro). Cifra de afaceri a companiei a ajuns la 3,181 miliarde de dolari, reprezentând cu 51% peste 2021 și cu 1% mai mult decât în 2019.

EBITDA ajustat a fost de 648 de milioane de dolari (638 de milioane de euro), ceea ce reprezintă o creștere de 14% față de același trimestru al anului anterior pandemiei. A înregistrat 82,5 milioane de sejururi la hotel, cu 21% mai mult decât în 2021. 

„Suntem mulțumiți de rezultatele noastre din acest trimestru. Rezervările de cazare au atins un nivel record și am înregistrat cel mai bun trimestru al nostru pentru venituri și EBITDA ajustat. Acest lucru este și mai remarcabil, având în vedere efortul de simplificare pe care l-am început acum doi ani, inclusiv vânzarea a afacerii noastre de călătorii corporative Egencia„, a declarat Peter Kern, vicepreședinte și CEO al Grupului Expedia.

El a adăugat că „în ciuda pertubărilor din acest sezon estival și a contextului macroeconomic incert, cererea rămâne puternică. Continuăm să ne concentrăm energia pe îmbunătățirea tehnologiei pentru clienți și parteneri și atragerea de clienți cu valoare mare prin contact direct”. Aceste acțiuni, împreună cu cele anterioare pentru generare de eficiență, ne pun într-o poziție mai bună pentru a face față obstacolelor macroeconomice mai mari în cazul în care acestea apar.

Îmbunătățiri în prima jumătate a anului 2022

În prima jumătate a anului în ansamblu, veniturile Grupului Expedia au ajuns la 5,430 miliarde de dolari (5,344 miliarde de euro), față de 3,357 miliarde de dolari (3,303 miliarde de euro) în prima jumătate a anului 2021, reprezentând o creștere de 61%.

Online a realizat și o reducere foarte semnificativă a pierderilor sale, care au fost de 750 de milioane de dolari (738 milioane de euro) în 2021 și au rămas la 307 milioane de dolari (303 milioane de euro) în prima jumătate a anului 2022, o reducere de 59%.

Mai multe informații recente despre Expedia:

Expedia dezvăluie cum se confruntă cu provocările turismului post-pandemic

Tendințe 2022: cheltuieli mai mari și un angajament pentru călătoriile mai durabile

Germanii vor cheltui mai mult pe călătorii în 2022, potrivit Expedia

„Vara anului 2022 va fi cea mai bună din toate timpurile”, potrivit Expedia

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version