Tehnologia este confirmată ca principalul aliat al hotelului pentru a se adapta la o piață care se schimbă mai mult ca oricând, atât pentru a avea o strategie de distribuție agilă care răspunde noilor obiceiuri de cerere, cât și pentru a atrage clientul local într-un mod inteligent, flexibil și creativ, având în vedere că în multe cazuri este ceea ce permite menținerea unui număr mic de hoteluri deschise. Acest lucru a fost confirmat de Frank Trampert, vicepreședinte și director comercial global al Sabre Hospitality Solutions și Stefan Leser, CEO Langham Hospitality Group, la sesiunile online de la ITB Berlin NOW.
Restricțiile de mobilitate, așa cum a subliniat Stefan Leser, „au făcut lumea mai locală, astfel încât hotelurile trebuie să regândească cine pot fi clienții lor, tipurile de experiențe pe care le doresc și cel mai bun mod de a le livra. Datorită absenței călătoriilor internaționale, trebuie să îmbunătățim tendința de staycations, pentru a atrage un nou segment de cerere. Noi hotelierii trebuie să ne repoziționăm pe baza cunoștințelor pe care le avem despre acești noi clienți pentru a ne asigura că le îndeplinim așteptările și astfel putem capta afacerea”.
Și a dat ca exemplu hotelurile din Langham Hospitality Group, care până acum erau folosite ca port de bază al clienților pentru a explora destinația. Cu toate acestea, acum publicul rezident caută mai mult ceea ce oferă unitatea în sine, astfel încât hotelierii trebuie să se adapteze pentru a oferi o colecție de experiențe locale și să devină un hub pentru comunitatea lor. Și tehnologia are multe de spus pentru a capta acea propunere de valoare pe care o așteaptă clientul, pentru a-i spori astfel cheltuielile.
De asemenea, tehnologia este chemată să elimine complexitățile ecosistemului turistic actual și să maximizeze oportunitățile disponibile. În acest sens, Frank Trampert a subliniat că „îmbunătățirile tehnologiei open source și API-urile deschise permit hotelierilor să lucreze într-un mod inteligent, flexibil și agil, în timp ce capabilitățile de automatizare și soluțiile de platformă răspund nevoilor clienților, facilitând o mai bună integrare și o distribuție mai simplă care reduce costurile și mărește consumul și veniturile„.
Personalizarea stabilește ritmul
Personalizarea find noua așteptare în atât de multe industrii, turismul nu poate fi mai mic și trebuie să ofere, de asemenea, aceeași abordare adaptată pentru a îmbunătăți experiența clientului. Comercializarea hotelieră nu mai poate fi limitată la adăugarea unei tarife la o cameră pentru o perioadă de timp. În cuvintele lui Leser, „Are mult mai mult de-a face cu valoarea pe care o aducem fiecărui client în parte, legăturile cu oaspeții, într-un mod și la un nivel pe care nu ni l-am putut imagina niciodată înainte”.
Studiile au arătat că furnizarea consumatorilor de oferte personalizate se traduce prin mai multe achiziții, motiv pentru care Sabre dezvoltă o nouă tehnologie pentru a ajuta hotelierii să creeze și să distribuie pachete personalizate, de asemenea, pentru a spori satisfacția și păstrarea clienților și pentru a se diferenția.
Tehnologii precum machine learning și inteligența artificială, după cum a subliniat Trampert, „ajută la identificarea tiparelor care arată aspectele unice ale dorinței călătorului. Pentru aceasta, Sabre a încheiat un parteneriat cu Google, pentru a dezvolta un mod total diferit de a îmbunătăți viitorul personalizării călătoriei„. (a se citi: Sabre și Google vor dezvolta inteligența artificială pentru călătorii).
Inteligența artificială a Sabre este prima de acest gen axată pe industria turismului, care valorifică această tehnologie de generație următoare și capacitățile avansate ale machine learning de a percepe, analiza si prezice comportamentele consumatorilor, toate alimentate cu date de piață în timp real și cunoștințe de specialitate. Această tehnologie va fi integrată în platforma SynXis a Sabre Hospitality Solution în prima jumătate a acestui an.
Sursă: hosteltur.com