Cererea de călătorii internaționale va rămâne puternică

Cererea consumatorilor pentru călătorii va rămâne puternică în următoarele 12 luni, între 2023 și 2024, în ciuda incertitudinii economice continue, potrivit rezultatelor celei de-a doua ediții a studiului „Consumer travel spend priorities”, realizat de Outpayce, o filială deținută integral de Amadeus. Studiul arată că, pentru respondenți,  călătoriile internaționale reprezintă prioritatea principală în materie de cheltuieli și că aceștia vor cheltui cu 28% mai mult pentru călătoriile lor. 

Studiul, care a intervievat 4.500 de călători din SUA, Regatul Unit, Franța, Germania și Singapore, în al doilea trimestru al anului 2023, a constatat o creștere modestă a încrederii generale a consumatorilor, aceștia intenționând să își majoreze cheltuielile în toate categoriile, comparativ cu ediția anterioară a raportului.

Cu toate acestea, numărul persoanelor care consideră călătoriile ca fiind o „prioritate ridicată” pentru următoarele 12 luni a crescut cel mai mult, ajungând la 47%, cu 12% mai mult decât în anul precedent.

Sursă: Amadeus.

Călătorii se așteaptă să cheltuiască mult mai mult pe călătorii în anul următor, cu o cheltuială medie preconizată de 3,422 USD, aproximativ 3.150 de euro, o creștere de 753 USD (692 de euro) per consumator, sau 28% comparativ cu anul trecut. 

Cererea consumatorilor pentru călătorii rămâne puternică, iar „companiile de turism care își stabilesc prețul produselor în mod clar și în moneda locală a călătorului, oferă metode de plată flexibile și se concentrează pe oferirea unei experiențe de vânzare simple au mai multe șanse de a transforma potențialii cumpărători în clienți plătitori”, explică Jean-Cristophe Lacour, director global de gestionare și livrare a produselor la Outpayce.

Cererea de credit pe termen scurt se temperează

75% dintre consumatori au declarat că este „mai probabil” să utilizeze serviciile de tip „Buy Now Pay Later” (BNPL) pentru a-și finanța călătoriile anul trecut. Potrivit sondajului, această cifră a scăzut acum la 33%. Cu toate acestea, studiul spune că aceasta este încă o sumă semnificativă, sugerând o cerere continuă pentru acest sistem de plată, deși la o rată de creștere redusă.

Această tendință este evidentă în toate formele de credit pe termen scurt, cu mult mai puțini consumatori spunând că este „mai probabil” să utilizeze carduri de credit sau să solicite avansuri de salariu pentru a finanța călătoriile lor.

40% dintre consumatori spun că intenționează să plătească pentru călătoriile din economiile lor și o treime spun că vor reloca cheltuielile din alte domenii, cum ar fi îmbrăcămintea și îmbunătățirile casei, pentru a-și finanța planurile de călătorie.

Transparența și limitarea taxelor suplimentare

Călătorii continuă să apreciază serviciile de tehnologie financiară care oferă transparență și care îi ajută să evite comisioanele de schimb valutar suplimentare atunci când călătoresc.

Mai exact, 66% au declarat că ar fi mai probabil să aleagă o companie de turism care le-ar permite să plătească în propria monedă pentru a înțelege mai bine costul călătoriei. Un procent care, potrivit sondajului, reflectă o creștere remarcabilă de 18% faţă de anul trecut.

68% dintre respondenți spun că vor fi foarte atenți la taxele de schimb valutar suplimentare atunci când călătoresc.

Servicii de fintech. Sursă: Amadeus.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version