Potrivit unui studiu comandat de Carlson Wagonlit Travel (CWT) călătorul de business european se simte mai vulnerabil în stațiile de metro și tren (51%) decât în aeroporturi (33%). Aceste procente sunt în conformitate cu mediile din America (52% și 36%) și Asia Pacific (45% și 31%).
Studiul arată, de asemenea, că 15% din călătorii suedezi, 16% dintre călătorii francezi și germani sau 30% din cei din Regatul Unit și Italia se simt nesiguri atunci când beau ceva la restaurante sau cafenele.
„Managerii de turism ar trebui să-și concentreze programele de securitate pe aspectele care îi preocupă cel mai mult pe călători”, a declarat Cristophe Renard, vicepreședinte al CWT Solutions Group divizia de consultanță a Carlson Wagonlit Travel. „A avea instrucțiuni clare despre cum să ieși din aeroporturi, cu liste de furnizori de încredere sau cu câteva sfaturi despre cum să reacționezi în situații periculoase poate face diferența”, a adăugat Renard.
Uber și Caibfy comparativ cu taxiurile
Potrivit studiului, pe măsură ce serviciile de transport privat cu o economie de colaborare devin populare, călătorii de afacerii fac din ce în ce mai puține distincții între ei și taxiurile tradiționale.
Această diferență este cu mult superioară celei din alte zone ale lumii. Astfel, printre călătorii de afaceri europeni chestionați, 28% se simt neliniștiți într-un taxi, comparativ cu 34% într-un vehicul cu transport privat în colaborare, ceea ce duce la o diferență de 6%. În America discrepanța este de numai 1%, dar procentele sunt mai mari pentru ambele categorii (39%, respectiv 40%). De asemenea, în Asia Pacific, procentele sunt mai mari decât în Europa (39% și 43% pentru fiecare categorie).
Sursă: hosteltur.com