Călătorii vor apela la agenții mai mult decât înainte

Un studiu Travelport concluzionează că există 10 măsuri cheie care trebuie respectate pentru a restabili încrederea călătorilor și susține că „în ziua de azi, călătorii sunt mai predispuși să rezerve prin intermediul unei agenții de turism decât înainte de criza de COVID-19”. 

Majoritatea călătorilor sunt dispuși să înceapa din nou să ia în considerare călătoriile interne și internaționale, „dar numai dacă sunt implementate 10 măsuri de securitate independente, inclusiv bilete complet flexibile sau rambursabile, considerate critice de călători”, spune un raport Travelport.

„Comunicarea colectivă a tuturor măsurilor este esențială pentru recâștigarea încrederii„, indică studiul furnizorului de tehnologie pentru industria turismului, pe baza unui sondaj realizat în rândul a 5.000 de călători și a treizeci de furnizori lideri în sector.

Mai mult, raportul susține că: „în ziua de azi, călătorii sunt mai predispuși să rezerve prin intermediul unei agenții de turism decât înainte de criza COVID-19”.

Din raportul Travelport „Guide to Travel Recovery” (ghid pentru recuperarea călătoriilor) se pare că o treime (33%) din toți călătorii anticipează o creștere a utilizării serviciilor agenților de turism.

„Această tendință fost deosebit de evidentă în rândul milenialilor (44%)”.

Doi din trei dintre cei care au afirmat acest lucru (65%) au spus că „se datorează faptului că simt că agenții de turism sunt în cea mai bună poziție pentru a le oferi cele mai noi informații despre siguranța călătoriei”.

Cele 10 măsuri

Companiile aeriene, aeroporturile, hotelurile și companiile de închirieri auto trebuie să pună în aplicare în mod colectiv zece măsuri de securitate diferite pe parcursul călătoriei lor și să le comunice colectiv.

Studiul Travelport a fost efectuat pe baza unui sondaj realizat pe un eșantion de 5.000 de călători din SUA, Regatul Unit, India, Australia și Noua Zeelandă. De asemenea, 29 de furnizori lideri în turism au fost „invervievați în profunzime”. 

Studiul evidențiază că în toate etapele călătoriei „se consideră esențial să existe reguli de distanțare socială, utilizarea obligatorie a măștilor și acces ușor la gel sau servețele dezinfectante și mănuși”.

Cu toate acestea, indică Travelport, „studiul a arătat, de asemenea, că companiile aeriene, aeroporturile, hotelurile și companiile de închiriere de mașini nu au implementat încă măsuri suplimentare pentru a restabili pe deplin încrederea consumatorilor”.

Greg Webb, CEO-ul Travelport a declarat că „în ultimele luni, industria turismului a implementat numeroase inițiative pentru a sprijini o întoarcere sigură, sănătoasă și responsabilă din călătorii”.

Noile standarde încep să fie prezente în aeroporturi, avioane și procese.

Dincolo de importanța acestor măsuri în restabilirea încrederii călătorilor, „pentru ca majoritatea călătorilor să se întoarcă pe cer, industria trebuie să lucreze acum împreuna nu numai pentru a asigura că sunt puse în aplicare o gamă largă de măsuri de siguranță pe tot parcursul călătoriei, ci și pentru a comunica colectiv aceste schimbări călătorilor folosind o varietate de canale și tehnologii de marketing.

  • Cererea pentru aproape toate măsurile de securitate este cea mai mare din India.
  • Cererea în Noua Zeelandă, deși încă ridicată, a avut tendința de a fi cea mai scăzută din cele cinci țări evaluate.
  • Când vine vorba de grupe de vârstă, cererea pentru măsuri de securitate solide a fost din nou mare în toate categoriile; cu toate acestea, a fost mai mare in rândul baby boom-erilor si mai mică în rândul milenialilor.

Derek Sadubin, Managing Director CAPA – Aviation Center, a adăugat: „Mulți furnizori, cum ar fi companiile aeriene, au implementat deja măsurile de securitate pe care călătorii le spun că trebuie să rezerve o călătorie națională sau internațională, dar mai avem un drum lung de parcurs”.

În același sens ca Webb, el a spus că „Colaborarea și comunicarea sunt acum cheia pentru restabilirea încrederii călătorilor și asigurarea unei recuperări solide și responsabile a industriei”.

Travelport pune la dispoziția industriei un instrument gratuit care reunește măsurile de securitate luate în prezent de peste 80 dintre cele mai mari companii aeriene din lume.

„Disponibilă atât pentru clienții Travelport, cât și pentru industrie în general, livrată agențiilor de turism online și offline prin programul Smartpoint COVID-19 al Travelpoint, soluția de merchandising bazată pe API-ul Travelport, fișierul de date privind tarifele de brand și prin intermediul COVID-19 Resource Hub al companiei pentru publicul larg.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version