Gigantul din domeniul ospitalității Accor a anunțat că, pentru prima dată în istoria sa, va începe să ofere zboruri pe lângă sejururi la hotel de la lanțurile sale printr-un acord de „eticheta albă” cu agenția sa de turism online (OTA) Expedia Group.
Serviciul de zbor+hotel va folosi platforma Open World a Expedia pentru a permite clienților Accor să rezerve zboruri din inventarul OTA, în care sunt reprezentate peste 500 de companii aeriene din întreaga lume. Accor, cu sediul în Franța, deține branduri hoteliere precum ibis, Mercure, Fairmont, Sofitel, Raffles și Novotel.
Noul serviciu va fi integrat cu programul de loialitate ALL-Accor Live Limitless al companiei hoteliere pentru clienți printr-un nou site dedicat pachetelor de avion și hotel, unde aceștia pot câștiga puncte și recompense pentru ambele elemente ale rezervării.
Accor va lansa inițial serviciul zbor+hotel în Australia la sfârșitul acestui an, cu introducerea în Regatul Unit și „urmând” și alte piețe europene majore.
„Accor va putea acum să crească loialitatea brandului, să crească veniturile și să atragă călătorii cu pachet de valoare mare”.
Referitor la acest acord, președintele Expedia for Business, Ariane Gorin, a declarat că: „Accor este partnerul nostru de mult timp și suntem mândri că și-au pus încrederea în tehnologia Expedia Group și în echipa noastră”, a remarcat.
Mai multe informații despre Expedia Group:
– Booking și Expedia își păstrează poziția dominantă în Uniunea Europeană
– Expedia înregistrează în 2022 cel mai bun trimestru din istoria sa în rezervări
– Expedia dezvăluie cum se confruntă cu provocările turismului post-pandemic
„Folosind platforma Open World a Expedia Group, călătorii Accor vor avea acces la oferta noastră globală de companii aeriene, împreună cu serviciile noastre multilingve de asistență în călătorie și vor putea câștiga puncte de loialitate Accor într-o experiență fără intreruperi de la un capăt la altul”, a precizat.
Sursă: hosteltur.com