Zi: 28 ianuarie 2022

Inteligența artificială: 7 diferențe între ceea ce a promis și ceea ce oferă

Actualitate şi Inovaţie
Nu există nicio altă tehnologie care a fost susținută ca fiind cheia unei adevărate transformări digitale a industriei turismului cum a fost inteligența artificială (AI). Din păcate, potrivit Phocuswright, este și una dintre cele mai supraevaluate tehnologii emergente. În ciuda faptului că deja rezolva provocările din sector în viața reală, multe dintre previziunile despre impactul acesteia asupra turismului s-au dovedit a fi nerealiste și pretențioase, potrivit ultimului raport întocmit de firma de consultanță, sub titlul "Inteligența artificială: ce este real și ceea ce nu este".    Ce separă realitatea de așteptările exagerate? Răspunsul constă în tipurile specifice de AI implementate în industrie și modul în care tendințele generale din acest spațiu influențează aceste eforturi.  ...

Investiții hoteliere 2022: cele mai căutate categorii și orașe din Europa

Hoteluri
În 2022, și în întreaga lume, activul preferat de investititori este în sectorul Industrial & Logistic (I&L), datorită comportamentului său în timpul pandemiei, iar în regiunea Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA) doar 15% din Investitori își au atenția îndreptată spre ospitalitate, potrivit unui raport Colliers. În sectorul hotelier "strategiile oportuniste sunt încă foarte populare" și deși se caută reduceri între 10 și 20%, pe măsură ce piața își revine se așteaptă să crească prețurile. La fel ca în 2021, anul acesta cele mai căutate active hoteliere vor fi de gamă medie, dar deja se observă că vânzările de active de lux "au început să se redreseze".    Pe parcursul anului 2021, ospitalitatea europeană va fi susținută grație turismului intern și de aceea multe companii a...
Exit mobile version