Zi: 1 martie 2021

Air France anunță noile reguli de siguranță în timpul zborului prin lansarea unui videoclip adaptat contextului COVID 19

Actualitate şi Inovaţie
Comunicat de presă Air France a lansat noul său videoclip în care ilustrează măsurile de siguranță în timpul zborului, care cuprinde cele mai recente modificări conform reglementărilor în vigoare, și simbolizează esența companiei Air France. Prin acest videoclip, reprezentativ pentru cultura franceză, compania lansează o invitație de a călători către întreaga lume. Videoclipul se desfășoară cu doi însoțitori de zbor care explică instrucțiunile de siguranță pasagerilor, călătorind împreună de la un reper iconic la altul în cele mai frumoase locuri din Franța, în ton cu melodii pline de viață, inspirate de musicaluri. Într-o clipă, pasagerii sunt transportați de pe treptele Hotelului Opéra Garnier la grădinile Palatului Versailles, de la însorita Riviera Franceză la legendarul Hotel Ma...

Douăsprezece tendințe care vor determina evoluția turismului în 2021

Actualitate şi Inovaţie
"Restricțiile experimentate în 2020 vor duce la creșterea călătoriilor de îndată ce va exista stabilitate în sănătate și atâta timp cât economia a permis familiilor să rămână pe linia de plutire", potrivit CESAE Business & Tourism School. Cu toate acestea, predicțiile indică faptul că revenirea reală nu va ajunge înainte de al treilea trimestru al anului 2021, din cauza limitărilor de mobilitate legate de pandemie. Oricum ar fi, anul viitor va fi cheia pentru turism, iar în această școală de afaceri au enumerat 12 care vor determina evoluția acestuia în următoarele 12 luni.  Antreprenorii din sector, precum Alberto Peris, director executiv și partener fondator al CESAE Business & Tourism School, "au încredere în previziunile bune pentru 2021 și nu atât ajutorul sau politicile ca...

CEO-ul Expedia nu este îngrijorat cu privire la Google: „nu este un concurent”

Intermediari
Peter Kern a preluat funcția de CEO al Expedia Group în aprilie și care a condus Explore' 20, conferința anuală în care compania își prezintă noutățile. În acest context, într-un interviu colectiv la care a participat HOSTELTUR, el a declarat că nu consideră Google "un concurent" în ceea ce privește marketingul turistic, întrucât "nu are același nivel de date pe care îl gestionăm noi".  CEO-ul Expedia Group, una dintre cele mai mari companii de turism din lume, este "absolut optimism că oamenii vor călători din nou". Chiar și sectorul corporativ și de evenimente se va recupera în curând, a afirmat Peter Kern într-un interviu la care a participat HOSTELTUR. Deși este dificil să se facă "previziuni fiabile" despre momentul în care se va materializa recuperarea, CEO-ul și vicepreședinte...
Exit mobile version