Zi: 25 februarie 2021

Servicii la bord de la neobișnuite la inovatoare, determinate de COVID-19

Transporturi
Încă nu se știe dacă efectele pandemiei de COVID-19 vor schimba modul de zbor într-un mod durabil, dar deocamdată a schimbat conceptele și prioritățile, plasând sănătatea și salubritatea în centrul experienției pasagerilor, cu spijinul tehnologiei care va fi decisivă în apariția tendințelor care ar putea deveni noua normă după această criza de sănătate. Prezentăm câteva dintre inițiativele recente din industria companiilor aeriene, noi, inovatoare și, în unele cazuri, chiar neobișnuite, pentru a oferi o zi de călătorie care redă încrederea cu privire la siguranța călătoriei.  Livrarea la domiciliu se face la bord Evitarea riscurilor interacțiunii la bord între pasageri și echipajul de cabină a determinat majoritatea companiilor aeriene să-și suspende serviciul de catering în timpul z...

Foști directori Thomas Cook își vor lansa operatorul turistic pe 1 martie

Intermediari
Sunny Heart Travel, noul operator de turism creat de foștii directori ai lui Thomas Cook și care a fost anunțat în septembrie, un operator online pentru Regatul Unit, va începe să funcționeze la 1 martie, concentrându-și afacerea pe vânzările de pachete turistice pentru vara anului 2021.  Operatorul turistic și-a amânat lansarea din cauza celui de-al doilea val al coronavirusului și intenționează acum să ofere o mare varietate de destinații, inclusiv Spania, Turcia, Tunisia și Egipt. De asemenea, călătorii pe distanțe lungi în Thailanda, Caraibe, Mexic și Australia, precum și croaziere, tururi și produse de iarnă, deși deja pentru sezonul 21/22. Noul operator britanic intenționează să înceapă operațiunile cu un model de vânzare directă cu plecări de la 1 mai, deși int...
Exit mobile version