Zi: 19 noiembrie 2020

Agențiile germane încheie sezonul turistic cu o scădere de 75%

Intermediari
Între ianuarie și octombrie, luna în care sectorul german face în mod tradițional bilanțul anului turistic, agențiile de turism din țară au văzut cum vânzările lor s-au redus cu 75,2%, potrivit datelor din raportul lunar Reisebürospiegel ("Oglinda Agențiilor de Turism") întocmit de firma de consultanță ta-ts.    În luna octombrie, scăderea veniturilor s-a accentuat la 88,4%.    În ceea ce privește produsele, nu există prea multe diferențe, deoarece scăderea a fost similară. Se observă o reducere mai accentuată la produsele de transport aerian, unde vânzările pe parcursul acestor luni au scăzut cu 81,5%, în timp ce la croaziere nu a fost atât de marcată, cu 65,8%.  Trebuie amintit faptul că, de exemplu, TUI Cruises și-a mentinut activitatea pe tot parcursul verii, transportând 40.000...

Viitorul de la WTM: clientul va cere mai multă calitate, va fi mai conștient

Actualitate şi Inovaţie
Ultimele luni au fost foarte dure pentru industria turismului, care începe să vadă puțină lumină după anunțul de la începutul săptămânii trecute a succesului obținut de vaccinul Pfizer. Participanții la unul dintre panourile organizate la târgul virtual World Travel Market (WTM 2020) în care au reflectat asupra viitorului au arătat un optimism deosebit, foarte condiționat de muncă grea de a reconstitui industria și de a răspunde unui client care se va schimba, devenind mai exigent cu produsul turistic și cu el însuși.    Participanții au fost de acord că dorința de a călători nu a fost redusă. "Oamenii vor să călătorească, asta nu se va schimba", a declarat Godja Sönnichesen, Director de Comunicări și Cooperare Media la TUI Cruises, care a considerat foarte pozitiv viitorul sectorului. P...
Exit mobile version