Viitorul de la WTM: clientul va cere mai multă calitate, va fi mai conștient

Ultimele luni au fost foarte dure pentru industria turismului, care începe să vadă puțină lumină după anunțul de la începutul săptămânii trecute a succesului obținut de vaccinul Pfizer. Participanții la unul dintre panourile organizate la târgul virtual World Travel Market (WTM 2020) în care au reflectat asupra viitorului au arătat un optimism deosebit, foarte condiționat de muncă grea de a reconstitui industria și de a răspunde unui client care se va schimba, devenind mai exigent cu produsul turistic și cu el însuși

 

Participanții au fost de acord că dorința de a călători nu a fost redusă. „Oamenii vor să călătorească, asta nu se va schimba”, a declarat Godja Sönnichesen, Director de Comunicări și Cooperare Media la TUI Cruises, care a considerat foarte pozitiv viitorul sectorului. Profesioniștii vor face posibilă revenirea la activitate, dar pentru aceasta „trebuie să ne concentrăm pe soluții nu pe probleme”. Și a reamintit experiența pe care compania a avut-o anul acesta în acest sens și care este aplicabilă viitorului. 

 

„Am fost întotdeauna convinși că există o modalitate de a oferi vacanțe oamenilor”. Prin urmare, în ciuda faptului că compania a trebuit să oprească navigația în primăvara, în luna iulie s-au reluat operațiunile cu măsurile de igienă și distanța necesare și am transportat peste 40.000 de clienți, departe de normal, dar acest lucru arată că croazierele și călătoriile sunt posibile și în timpul coronavirusului„. Este necesar să ne conectăm cu clienții, să vorbim cu autoritățile și cu destinațiile, a adăugat el. 

 

Deoarece calitatea oferită de produsul turistic va deveni mai relevantă, pe măsură ce clientul devine mai conștient de alegerea sa de unde să meargă și de ce”, astfel încât „protecția mediului va deveni mai importantă ca niciodată”. Consiliul TUI a considerat că, după criză, o parte a populației poate considera călătoria un lux fără de care nu se poate trăi. 

Participanți la o dezbatere virtuală care a avut loc la WTM 2020.

 

La rândul său, Jonathan Keane, Managing Director, Global Aviation la Accenture a fost de acord să vadă viitorul ca fiind pozitiv. „Provocările cu care ne-am confruntat în ultimele luni au fost cu adevărat brutale pentru industrie, dar, privind în viitor, cred că putem vedea un viitor mai bun”. COVID a schimbat modul în care se simt oameniiceea ce apreciază cu adevărat consumatorii, iar o mare parte din acesta este timpul petrecut cu familia și prietenii bucurându-se de vacanțe. 

 

Prin urmare, indică printre elementele cheie în viitor mișcarea către mai mult turism de agrement decât turism de afaceri, o prezență mai mare a turismului intern și necesitatea de a fi „creativi” într-o lume extrem de competitivă în ceea ce privește redefinirea produsului, pe bază a ceea ce solicită clientul. 

 

Betty Radier, CEO al Kenya Tourism Board, a considerat că această criză îi va face pe călători „să se comporte într-un mod mult mai deliberat” atunci când își aleg destinația și să incorporeze noi locuri neexplorate anterior și profită de marile spații deschise pe care le are Africa și care sunt acum mai solicitate. 

 

„Când privesc spre viitor”, a remarcat reprezentantul de la Kenya Tourism Board „cred că oamenii vor călători mai puțin deliberat despre experiența pe care doresc să o acumuleze și această este o oportunitate incredibilă”. 

 

La rândul său, Colin C. James, CEO al Antigua and Barbuda Tourism Authority, a subliniat importanța de a fi riguros cu protocoalele de sănătate pentru a recâștiga încrederea de a se adapta cererii vizitatorilor. „Prioritățile vizitatorilor se schimbă și ne schimbăm și noi”. El a apărat, de asemenea, necesitatea de a oferi vizitatorilor cele mai mari facilități posibile acum se întâmplă în acest teritoriu cu vize acordate timp de doi ani pentru petrecerea timpului liber sau a munci – cum ar fi digital nomad program sub numele de Live in Antigua – și includerea unei infrastructuri bune de internet pentru a putea lucra de la plajă. 

 

Dialogul pentru a reveni la normal

Reprezentantul TUI a apărat necesitatea menținerii unei comunicări fluide și a subliniat că, în timp ce flotă era inactivă „am început un dialog cu destinațiile, cu autoritățile, precum și cu partenerii noștri, companiile aeriene, organizațiile de turism și astfel am reușit să ne punem în mișcare, nu numai în Germania, ci și în Grecia și în Insulele Canare” (unde TUI Cruises a reluat operațiunile în noiembrie). 

 

El adaugă că „acum continuăm cu acest dialog, cred că totul se învârte în jurul cooperării în acest moment”. El a subliniat, de asemenea, importanța instruirii echipei umane, a echipajului în acest moment. El a subliniat, de asemenea, importanța instruirii echipei umane, a echipajului în acest caz, pentru a face față cerințelor privind protocoalele de securitate. 

 

În ceea ce privește capitalul uman al turismului și rolului său, de asemenea, în modul în care este modelat de aici înainte, executivul de la Accenture a considerat că în sector „uneori ne pedepsim pe nedrept” în ceea ce privește rolul nostru într-un viitor durabil. Prin urmare, el a considerat că „cred că atunci când spunem că viitorul călătoriilor este luminos nu numai pentru consumatori, ci și pentru colegii noștri”. Și „pe măsură ce reconstruim industria, pe măsură ce reconstruim aceste roluri, pe măsură ce oamenii creează oportunități pentru oameni de a-și dezvolta propriile cariere, avem ocazia să ne extindem acele sarcini, deoarece avem ocazia să facem cercetări privind sustenabilitatea „pentru a susține acest aspect din diferite prisme, inclusiv responsabilitatea socială față de comunitățile locale și de mediu.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version