Lună: februarie 2020

Norwegian și-a schimbat politica de bagaje pentru tarife mai mici

Transporturi
Compania aeriană low cost Norwegian a anunțat la sfârșitul lunii ianuarie o modificare a politicii sale de bagaje de mână, ceea ce înseamnă că pasagerii cu tarife mai mici trebuie să plătească pentru a transporta o valiză în cabină. Pasagerii care călătoresc cu tariful cel mai mic (lowfare) trebuie să plătească 5 euro pentru zborurile interne pentru o valiză de cabină, 7 pentru zborurile internaționale de scurt curier și 9 pentru cele de lung curier.    Norwegian, care a justificat modificarea pentru "a garanta punctualitatea și confortul" zborurilor, va crește, de asemenea, dimensiunea piesei care poate fi plasată sub scaunul din față, care rămâne gratuită pentru toate tarifele, precum și locația pentru bagaje, iar limita de greutate pentru bagajul plătit este de între 20 și 23 de kilog...

Fosun stabilește data relansării brandului Thomas Cook: va fi în iunie

Intermediari
Grupul chinez Fosun International intenționează să lanseze brandul Thomas Cook în iunie, chiar înainte de începerea sezonului de vârf de călătorii în Europa, potrivit ziarului britanic The Times, care precizează modul în care compania asiatică intenționează să restabilească insigna pe piață ca o afacere online. Obiectivul în ceea ce privește consumatorul este de a atrage clienții europeni familiarizați cu brandul.  The Times subliniază că compania chineză recrutează numeroși profesioniști care au făcut parte din angajații operatorului Thomas Cook înainte de a închide și intenționeaza să solicite o licență ATOL pentru a putea opera în Regatul Unit la Autoritatea Britanică de Aviație Civilă (CAA). Ideea companiei, dezvăluită la mijlocul lunii decembrie, este să lanseze o nouă platformă c...

Hoteluri care combină luxul și arta contemporană

Hoteluri
Hotelurile de lux vând 280 de milioane de nopți pe an, iar o parte din succesul lor constă în ceea ce oferă oaspeților lor: personlizare și confort, dar și posibilitatea de a se bucura de piese artistice evaluate la peste 25 de milioane de dolari. În continuare, prezentăm hoteluri din America de Nord, Europa și Asia care au lucrări care concurează cu muzeele locale. În Singapore, unul dintre cele mai exclusive orașe din lume este hotelul St. Regis, care are o colecție importantă de artă asiatică, deși este posibil să găsiți și lucrări de Botero, Picasso, Jasper Johns, David Hockney și Frank Gehry.   Ver esta publicación en Instagram   Make a guess, where can this sculpture by Fernando Botero be found in the hote...

Importanța reputației online în revenue management

Actualitate şi Inovaţie
Putem spune că în urmă cu câțiva ani era de neconceput să prezicem că opinia călătorilor total anonimi și fără relației între ei ar avea atâta pondere în momentul alegerii unei cazăre sau a alteoa. Clasificarea cazării pe baza evaluării călătorului este un factor decisiv în Revenue Management. În acest fel, putem defini potențialul cazării noastre în raport cu concurența.  Cel mai bun mod de a analiza situația poate fi pe baza unor numere care să ne ajute să identificăm contextul în care acționăm. Conform unui studiu realizat de firma de consultanță PhocusWright pentru rețeaua socială de călători TripAdvisor, 83% dintre utilizatori spun că se simt mai în siguranță dacă verifică comentariile postate pe acest site web înainte de a-și rezerva șederea într-un hotel. În plus, sondajul în sin...

Coronavirus: protocoale de acțiuni și măsuri preventive pe navele de croaziere

Intermediari
Până la 135 de persoane care călătoreau pe vasul de croazieră Diamond Princess Cruises, sunt afectate de coronavirus. Acest lucru a fost confirmat de ministrul sănătății din Japonia, Katsunobu Kato. Nava, cu 3.711 persoane la bord a fost pusă în carantină în portul japonez Yokohama, la sud de Tokyo, de la data de 4 februarie, când au fost descoperite  primele 10 cazuri de coronavirus. Deși pasagerii contagiați au fost spitalizați, guvernul japonez a solicitat călătorilor și echipajului, din 56 de țări, să rămână pe navă timp de două săptămâni. Ca urmare a epidemiei și pentru a evita această situație, companiile de croaziere au adoptat măsuri de protecție consolidate. De asemenea, companiile de asigurări au polițe pentru a face față la astfel de situații.  Mai multe măsuri preventive...

Air France, KLM, Delta și Virgin Atlantic lansează unul dintre cele mai importante parteneriate din lume

Actualitate şi Inovaţie
Comunicat de presă Cu doar puțin timp în urmă, Air France, KLM, Delta și Virgin Atlantic au anunțat semnarea unui nou parteneriat, oferind astfel o selecție mai largă de rute și progame extinse de fidelizare pasagerilor care călătoresc între Europa, Marea Britanie și America de Nord. Beneficii extinse pentru pasageri Noua alianță oferă clienților orare de zbor mai convenabile, flexibilitatea de a rezerva zboruri și a face check-in pe oricare dintre cei patru transportatori prin intermediul aplicațiilor mobile, site-urilor web sau agențiilor de turism, dar și promisiunea comună a unor experiențe premium de călătorie, oportunități multiple de divertisment la bord, servicii și produse premiate la nivel internațional, program comun de fidelizare indiferent de compania aeriană cu care ...

Topul 20 al celor mai vizitate capitale din lume

Actualitate şi Inovaţie
Bangkok, Paris si Londra au condus din nou Indexul Global al Destinațiilor (GDCI) al Mastercard, care elaborează clasificarea pe baza numărului de înnoptări internaționale ale orașelor, toate fiind capitale de țări sau regiuni. Entitatea subliniază importanța pentru destinații de a avea și inova în parteneriatele între sectorul public și cel privat pentru a atrage vizitatori internaționali. Totuși, în GDCI din anul 2019, bazat pe datele din 2018, Parisul a depășit Londra în clasament. Raportul a identificat și principalele tendințe în modul în care oamenii călătoresc la nivel internațional: Creștere consecventă și constantă: sosirile internaționale au crescut cu o medie anuală de 6.5% din 2009, în timp ce cheltuielile au crescut cu o medie de 7.4%. O dominare susținută a ora...

Locurile de muncă vor crește foarte mult în aviație, potrivit IATA

Transporturi
48% dintre cei responsabili din domeniul Resurselor Umane din sectorul aviației - companii aeriene, aeroporturi  și servicii terestre - declară că găsirea unui talent nou este o provocare, atât datorită lipsei de disponibilitate a candidaților cu niveluri de calificare adecvate, cât și calificări ca, în unele cazuri, de cerințele salariale ale noilor solicitanți. Concluzia generală este că ocuparea forței de muncă va crește în aviație în următorul an, având în vedere previziunile de creștere a transportului aerian. Se estimează că, în două decenii industria transportului aerian va transporta 7.800 de milioane de pasageri comparativ cu cei 4.000 de milioane de astăzi.  Acesta este unul dintre rezultatele sondajului realizat de Asociația Internațională a Transportului Aerian (IATA) a prof...

Hotelurile fantomă, înșelătorie care costă OTA milioane de euro

Intermediari
Creșterea hotelurilor false devine o problemă de dimensiuni semnificative pentru OTA, ale căror conturi se văd lovite de acest fenomen. Conform datelor eNett International, aceasta și alte tipuri de fraude costă intermediarii 21.000 de milioane de dolari (18.169 milioane de euro) în fiecare an și se estimează că această cifră va ajunge la 25.000 de milioane de dolari (21.630 de milioane de euro) în 2020.    În afară de apariția de site-uri false precum Alps-stay.com, cum înșeală escrocii agențiile online? Anthony Hynes, directorul executiv al eNett International, explică faptul că, de obicei încarcă un hotel fals și apoi folosesc carduri de credit furate pentru a face rezervări. OTA efectuează plata către presupusa unitate și începe să primească returnări ale acestor plăți. În acest mome...

Ibis a creat un concept hotelier axat pe o interacțiune socială mai mare

Hoteluri
Ibis modifică standardele hotelurilor economice, oferind călătorilor și localnicilor o experiență total nouă, axată pe ospitalitate, apropierea de comunitatea locală și o interacțiune socială mai mare. Această strategie răspunde noilor așteptări ale clienților, care au fost colectate de un studiu Ipsos comandat de ibis și realizat în șase țări.   80% dintre respondenți ar dori că acest nou tip de hotel să fie un loc social în care toată lumea, inclusiv clienții care nu sunt găzduiți, să se simtă binevenită. Rezultatul este o transformare autentică pentru brand, care dorește să poziționeze unitățile sale ca spații pentru toți, flexibili, primitori, moderne și care acoperă nevoile diferite ale clienților săi în orice moment al zilei.    Ibis intenționează să întâmpine vizitatorii î...
Exit mobile version