Grupul chinez Fosun International intenționează să lanseze brandul Thomas Cook în iunie, chiar înainte de începerea sezonului de vârf de călătorii în Europa, potrivit ziarului britanic The Times, care precizează modul în care compania asiatică intenționează să restabilească insigna pe piață ca o afacere online. Obiectivul în ceea ce privește consumatorul este de a atrage clienții europeni familiarizați cu brandul.
The Times subliniază că compania chineză recrutează numeroși profesioniști care au făcut parte din angajații operatorului Thomas Cook înainte de a închide și intenționeaza să solicite o licență ATOL pentru a putea opera în Regatul Unit la Autoritatea Britanică de Aviație Civilă (CAA).
Ideea companiei, dezvăluită la mijlocul lunii decembrie, este să lanseze o nouă platformă care își propune să atragă clienți europeni care sunt familiarizați cu acest brand către oferta Fosun la nivel mondial.
Potrivit știrii, Fosun cumpără brandul Thomas Cook pentru 13 milioane de euro după ce TUI a fost respins, grupul a anunțat achiziția brandului al operatorului turistic intrat în faliment Thomas Cook pentru 11 milioane de lire sterline (12,75 milioane de euro), la începutul lunii noiembrie și intenționa să relanseze insigna la nivel internațional în prima jumătate a anului.
Trebuie amintit că, la sfărșitul lunii aprilie, conglomeratul chinez avea 18% din acțiuni, la cumpărarea a 1% care se adaugă la încă 2% în aceeași lună, astfel că cu 17% a depășit Invesco Asset Management, cu o participare de 15%.
Sursă: hosteltur.com