Trip.com își propune să ia cotă de piață de la Booking și Expedia în Europa

Agenția de turism online Trip.com, de origine chineză, dar care de câțiva ani face progrese în Europa, se pregătește să ia cote de piață în Europa de la Booking și Expedia & Co, deoarece acest portal, cotat la bursele din New York și Hong Kong, nu se mulțumește să rămână o forță în ţara sa de origine. Și, pentru a realiza acest lucru, are mai multe resurse pe care se poate baza.

Filiala britanică Skyscanner a ajutat Trip.com să devină unul dintre cele mai importante motoare de metacăutare, care a contribuit în ultimii șase ani la crearea unei afaceri europene sub brandul propriu. Acum, „piețele noastre principale sunt Germania, Regatul Unit, Franța, Spania și Italia”, a declarat Andy Washington, director general responsabil pentru regiunea EMEA.

Andy Washington este director general pentru EMEA al Trip.com. Sursă: Trip.com.

La care a adăugată că „construim o ofertă locală pentru fiecare țară, deoarece obiceiurile de călătorie, produsele, canelele de rezervare și metodele de plată nu sunt doar diferite din China, ci și în țările europene”, a declarat el pentru fvw. Așadar, moștenirea matricei asiatice este adaptată la particularitățile pieței de origine.

Departament propriu de achiziții

Pe de altă parte, Trip.com are propriul departamente de achiziții. „De exemplu, cumpărăm hoteluri de vacanță în destinații de vacanță din Marea Mediterană prin intermediul cumpărătorilor noștri și, de asemenea, prin intermediul băncilor de paturi și conectăm companiile aeriene europene low-cost și charter cu ajutorul companiei noastre surori britanice Travelfusion”, a explicat Washington.

În plus, această companie nu se limitează la a se comporta ca un simplu intermediar, ci și ca un operator, în special în Regatul Unit, unde se bazează foarte mult pe pachetul dinamic. În plus, prin intermediul unei alte filiale, Trip Biz, este prezentă și pe nișa călătoriilor corporate. Și acesta este un alt segment în care se poate lupta cu Booking.com și Destinia.

În Europa, Trip.com se află încă la început, dar înregistrează o creștere solidă. Cota noastră de piață este în continuă creștere”. 

Ce alte instrumente are această OTA chineză pentru a-și îmbunătăți penetrarea pe Bătrânul Continent? „Tehnologia și personalizarea sunt factorii decisivi”, a explicat Andy Washington, care a prezentat la începutul anului asistentul de inteligență artificială Trip Genie, care favorizează personalizarea călătoriilor, de la primirea ofertelor de către client până la organizarea călătoriilor.

Sfârșitul etapei de intermediere

Cei șase ani în care Trip.com s-a aflat în Europa pot fi definiți ca fiind faza de implementare. Și nu pare o perioadă atât de lungă dacă luăm în considerare pandemia care a avut loc între 2020 și 2022. Acum, eliberată de acest jug, a revenit în cursă pentru a fi unul dintre „principalii jucători” de pe continent.

A se citi și: Scopul Trip.com: să devină OTA numărul 1 în Europa.

Purtătorul de cuvânt european al Trip.com reamintește că „ne-am exprimat aspirația de a deveni liderul OTA în Europa. În ciuda concurenței reprezentante de giganții din industrie, credem cu tărie că strategia noastră centrată pe consumator, care abordează comportamente și nevoi în continuă evoluție, ne poziționează favorabil pe această cale”, a spus acesta, prin intermediul unei declarații de intenție.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version