OTA-urile vor aprofunda personalizarea ofertelor de călătorie

Agențiile de turism online (OTA) vor menține dinamica de personalizare a ofertelor pentru călători și, printre acestea, se remarcă oferirea posibilității de a cumpăra mai întâi și de a plăți mai târziu, ceea ce „este o  în creștere”, așa cum a dezvăluit la The Phocuswright Conference 2022. 

Acesta a fost sentimentul care a fost perceput în timpul panoului executiv „The bridge series – the new world beckons”, convocat de această firmă de cercetare pentru industria turismului din Phoenix, Arizona. Gazda a vorbit cu reprezentanții unora dintre cele mai importante OTA din lume despre modul în care acestea răspund nevoilor călătorilor după pandemie, profitând de noile tehnologii și creând noi produse și oferte.

În ceea ce privește diferențierea, Brett Keller, CEO al Priceline, a spus „Am început ca un format de licitație, nu ca un serviciu de călătorie. Pe platforma noastră erau zboruri, dar și lucruri precum combustibil și mâncare”, a clarificat el.

„Sistemul ‘Stabilește-ți propiul preț’ a fost un mare succes în rândul consumatorilor la începutul anilor 2000, în special al călătorilor. Dar în 2002, totul s-a prăbușit”. 

Apoi „a apărut mobilul și consumatorii nu au vrut să petreacî timp la licitații și să-și ‘stabilească propriul preț’. Așa că am trecut la comerțul cu amănuntul. Dar și acum fundația noastră este a aduce consumatorului cea mai bună ofertă„, exact așa cum s-a întâmplat întotdeauna în acest sector.

„Ne-am concentrat pe crearea unei strategii locale. Acest lucru ne permite să ne concentrăm mai mult pe a fi transparenți și a construi relații puternice cu partenerii noștri. Drept urmare avem un nivel ridicat de implicare: 40 de milioane de utilizatori activi lunar, dimensiunea populației Canadei”, a remarcat președintele Traveloka, Caesar Indra.

B2B sau B2C

La întâlnire s-au pus o întrebare participanților, dacă astăzi ar prefera să înceapă o companie B2B, sau un B2C; la care Mathias Hedlund a răspuns: „B2B. Astăzi este greu să lansezi un B2C. Trebuie să gândești global, nu local. Pe această piață, a fi local nu te recompensează. Pentru a fi local în B2C, trebuie să ai foarte multe portofolii. Nu este cazul B2B”, a clarificat el.

La rândul său, Caesar Indra a încheiat spunând că „Sunt de acord: B2B”. În ceea ce privește plățile, acest participant a comentat că „a cumpăra acum și a plăti mai târziu este încă sub 10% din rezervările noastre, dar crește rapid”, a spus el.

Mai multe informații despre OTA:

Agențiile germane: vânzări în creștere, dar prevăd schimbări în climatul de consum

OTA: concurența pe valoare și nu pe preț este cheia diferențierii

Comisia Europeană anchetează achiziția unei OTA de către Booking în Suedia

În cele din urmă, Damian Scokin, director general al Despegar.com, a declarat: „Începem să vindem conceptele de „cumpărați acum și plătiți mai târziu” altor sectoare. Trebuie să pui noi motive în fața clientului pentru a cumpăra de la tine și trebuie să o faci dincolo de călătorii”, a insistat el.

 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version