NFT-urile deschid un nou capitol în loialitate hotelieră

Potrivit declarațiilor Amandei Du, șefa departamentului de comerț electronic de la Penta Hotels, de la Convenția ITBWeb 3 aduce o schimbare culturală, deoarece utilizatorul trece de la statutul de „consumator de date și conținut la cel de proprietar al acestora”. În acest context, ea a prezentat „cum pot hotelurile să intre în era Web3 și cum pot folosi NFT-urile (token-uri nefungibile) pentru a inova în programele lor de loialitate„. 

Loialitatea cu NFT ar trebui să țină cont de cinci aspecte, potrivit Amandei Du, care a dat și exemple:

1.- Recompensați această loialitate, așa cum face festivalul Coachella, prin comercializarea de NFT-uri către cei mai buni clienți ai săi, care includ bilete la ediții succesive pe parcursul vieții lor și un suvenir pentru fiecare dintre ele. „Prin acest acces exclusiv la anumite produse și servicii, atrage angajamentul celor mai loiali clienți ai săi.

2.-Generați o comunitate în jurul brandului în rândul clienților cu interese similare. Este ceea ce fac restaurantele Flyflish cu programul de loialitate Flyfish Club, ai cărui membri au acces la zone din incintele lor doar pentru ei, precum și la un calendar de activități exclusive. Acest lucru creează „un sentiment puternic de apartenență la comunitate, ceea ce duce la o mai mare loialitate față de brand. Oferindu-le NFT-uri pentru a se simți parte a acelei comunități, le oferiți valoare acelor clienți.

Alte știri generate la Convenția ITB:

Punct de inflexiune în tehnologia turistică: așa va arăta viitorul apropiat

Airbnb: trei tendințe care vor marca revenirea turismului

3.-Co-crearea, obținand acest engagement al utilizatorilor prin implicarea acestora în crearea de produse și servicii, în continuă evoluție, transformându-i astfel în ambasadori ai brandului. „De asemenea, îi poți implica în procesul de creație, cerându-le să voteze următorul eveniment sau viitorul unui produs. Nu vă limitați la a introduce părerea clienților, ci implicați-i direct în crearea lor.

4. -Colaborări, cum ar fi cea realizată de celebrul bijutier Tiffany cu CryptoPunk, al cărei rezultat a fost un pandantiv din care s-au vândut doar 450 de NFT-uri în două minute, și la 50.000 de dolari bucata.

Acesta este unul din cele 450 de NFT-uri ale Tiffany și CryptoPunk care s-au vândut în doar două minute la 50.000 de dolari pe unitate. Fotografie: Tiffany & Co.

5.-Personalizarea, așa cum face Shopify prin marketingul de monetizare, după cum a explicat Amanda Du: „Ținând cont de faptul că atunci cand cookie-urile dispar, companiile nu vor putea cunoaște profilul clientului atunci când acesta intră pe site-ul lor, astfel încât vor putea accesa datele preferate ale acestuia pentru a-i oferi o experiența personalizată, dar fără a cunoaște identitatea clientului”.

Pentru a avea succes cu NFT-uri axate pe loialitate, Amanda Du a recomandat companiilor „să știe ce poveste de brand vor să le spună clienților lor și, cel mai important, să se gândească la valorile și utilitatea pe caare le pot oferi cu aceste NFT-uri; să înțeleagă nevoile clienților și să le ofere ceea ce își doresc cu adevărat pentru a obtine angajamentul lor față de brand, fie că este vorba de experiențe exclusive, reduceri etc.”.

Expertul a indicat două branduri de urmărit pentru rezultatele excelente pe care le obțin cu strategia lor în acest domeniu: „Etihad, care în iulie anul trecut a lansat cu succes NFT-uri care erau avioane 3D, la prețul de 300 de dolari bucata, și care le ofereau proprietarilor lor acces la activități exclusive și la un salon VIP în metavers pentru a experimenta serviciile pe care le oferă în lumea reală. La Starbucks sunt, de asemenea, foarte inovatori în această privință”.

Recomandări

Amanda Du a menționat câteva recomandări în conceperea strategiei companiilor de turism în acestei noi tehnologii:

Amanda Du, în timpul prezentării de la Convenția ITB, în care a explicat gama de oportunițăți pe care le oferă NFT sectorului hotelier, în special în ceea ce privește loialitatea.

– Este foarte important să luăm în considerare care va fi experiența utilizatorului și sustenabilitatea inițiativelor pe care le adoptăm, deoarece, de exemplu, blockchain are nevoie de multă energie de procesare.

– Absența unor reglementări unificate, cu un număr uriaș de reguli de respectat într-o țară tradițională precum Germania; un aspect de care trebuie să se țina seamă dacă intreprinderea a conceput un program global.

– De asemenea, este esențial ca inițiativele de metavers să poată fi scalabile, cum ar fi biletele NFT de la Disneyland în metaversul său, care oferă acces la atracții și alte experiențe pe Web3 folosind tehnologia blockchain.

– La Penta Hotels avem, de asemenea, spațiile noastre de întâlniri în metavers, unde atragem factorii de decizie prin decorarea logo-ului și culorile corporative, de exemplu. Avem mai multe spații pentru a interacționa cu clienții și chiar cu colegii.

„Pentru ca hotelierii să intre cu succes în Web3, trebuie să înțeleagă impactul pe care îl poate avea această tehnologie, nu ca soluție ci ca un facilitator. Compania trebuie să știe clar ce vrea să ofere, care este proveste brandului său și să adauge valoare la aceasta, pentru a avea acel avantaj competitiv”, a conchis Amanda Du. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version