Inteligența artificială este din ce în ce mai prezentă în sectorul turismului

Inteligența artificială (AI) este din ce în ce mai prezentă în viața noastră, dar mai ales în domeniul turismului. Iată doar trei exemple: Dgitrips a lansat un asistent virtual bazat pe inteligența artificială de la mTripCiceroneai este inteligenta artificială care vorbește 95 de limbi și ajută la planificarea călătoriei unui turist în orice oraș din lume; în timp ce AI Trips, motorul bazat pe inteligența artificială al Travel Compositor, este deja operațional în peste 15 țări. 

Noul asistent virtual de la Digitrips

Platforma franceză specializată în călătorii multiprodus Digitrips a lansat un serviciu intuitiv de asistent virtual bazat pe ChatGPT, care oferă călătorilor sfaturi de călătorie și de destinație în 11 limbi. Noua funcționalitate, dezvoltată de filiala sa de soluții mobile mTrip, este testată pe aplicația sa MisterFly și va fi disponibilă în curând pentru clienții B2B prin intermediul versiunii white label a aplicației.

Cu ajutorul inteligenței artificiale generative, după cum a explicat Emilie Dumont, CEO al Digitrips, „asistăm la nașterea unui nou mod de a căuta informații. Noul nostru asistent viitorul este pregătit să ofere recomandări precise și personalizate călătorilor, permitandu-le acestora să își planifice eficient călătoriile și să profite la maximum de ele.

Asistentul virtual cu inteligență artificială mTrip, filiala de soluții mobile de la DigiTrips, oferă recomandări precise și personalizate ale călătorilor. Sursă: Digitrips.

În acest fel, serviciul său de asistent virtual, după cum a explicat Frédéric de Pardieu, CEO al mTrip, parte din Digitrips, „îi ajută pe călători să descopere atracții și experiențe, oferind, de asemenea, cunoștinte aprofundate despre destinația aleasă și sfaturi locale, cum ar fi unde ar trebui să merg să alerg în această dimineață. Toate acestea cu un chat ușor de utilizat„.

Deși este alimentată de ChatGPT-4 de la OpenAI, soluția sa adaptativă este concepută, după cum a detaliat De Pardieu, „pentru a se integra perfect cu alte instrumente de inteligență artificială conversațională, inclusiv Google Bard, asigurând că planificarea călătoriilor rămâne o experiență rapidă și fără probleme atât pentru călătorii de agrement, cât și pentru cei de afaceri”.

Ciceroneai, AI-ul care vorbește 95 de limbi

Ciceroneai.com a creat startup-ul iUrban.es din Malaga, ajută la organizarea unei călătorii în câteva secunde, ca și cum ar fi vorba de un localnic, personalizând răspunsul datorită ChatGPT. Dar este, de asemenea, conectat la site-urile web ale organizațiilor turistice oficiale pentru a oferi în orice moment informații exacte și a evita răspunsurile incorecte.

Ciceroneai este conectată la site-urile organismelor oficiale de turism pentru a oferi informații corecte în orice moment și a evita astfel răspunsurile incorecte.

Trebuie doar să-ți alegi destinația, iar planificatorul personalizează călătoria turistului în funcție de numărul de zile de ședere, de interesele și de profilul călătorului (familie, cuplu, muncă, etc,), creând un traseu cu elementele de vizitat, activitățile și evenimentele cu cel mai economic furnizor în limba lor, care poate face orice modificare în timp real și propune sugestii adaptate turistului. De asemenea, dispune de un chatbot gratuit conectat la ChatGPT pentru a răspunde la orice întrebare, ca un birou de turism deschis 24 de ore din 24.

Ciceroneai este deja disponibil în Madrid, Barcelona, Valencia și Palma de Mallorca, orașe la care se va adăuga Malaga, Sevilla, Granada și Bilbao, urmând ca până la sfârșitul anului să ajungă în 20 de orașe din Spania și 50 la nivel internațional, cum ar fi Londra, Paris și Roma.

AI Trips, motorul Travel Compositor care răspunde la peste 15.000 de întrebări

AI Trips, deja operațional în peste 15 țări, utilizează algoritmi avansați de învățare automată care analizează și procesează o gamă largă de date în timp real, datorită combinației a 12 tehnologii dezvoltate de Travel Compositor. De la preferințele utilizatorului la informații despre destinație, vreme, evenimente locale, etc., aceasta permite ca fiecare călătorie să fie unică și personalizată, oferind răspunsuri și rezultate adaptate la nevoile individuale ale călătorului și permițându-i acestuia să progreseze de la o singură întrebare la rezervarea unei călătorii în doar câteva clicuri.

Combinarea a 12 tehnologii dezvoltate de ravel Compositor permite utilizatorului să avanseze cu câteva clicuri de la o singură întrebare la rezervare de călătorii.

Motorul a fost deja implementat pe site-urile unor companii precum OTA-ul spaniol Central de Vacaciones, portughezul Interpass, turoperatorii italieni Amareitalia și Orizzonti, mexicanii Es viajar și ViaJes Lili, argentinienii TipTravel si Delfos, grupul turistic iordanian-turc Trave One, rețeaua paneuropeană de agenții de turism Evolution Travel și turoperatorul italian de incoming Acetours, printre altele.

Manuel Aragonés, CEO-ul al companiei de tehnologie din Mallorca, a anunțat că „este planificată sosirea unor versiuni constante, care vor îmbunătăți performanțele motorului, mulțumită și clienților pionieri, pentru că, prin căutările pe care le primesc, ne ajută să le îmbunătățim performanțele zi de zi„.

Alte informații despre aplicarea inteligenței artificiale în turism, în:

Google premiază Riu pentru utilizarea inteligenței artificiale în marketing

Booking.com a lansat un asistent de călătorie bazat pe inteligența artificială

ChatGPT va cuceri lumea turismului

ChatGPT: cinci cazuri de utilizare pentru a ajuta o destinație turistică

Expedia crește cu ajutorul ChatGPT

10 sarcini pe care ChatGPT le va îndeplini într-un birou de informare turistică

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version