Zi: 6 septembrie 2023

Cum a renăscut stațiunea Lacu Sărat?

Actualitate şi Inovaţie
Comunicat de presă Turismul de sănătate a devenit un adevărat hit în România, mai ales că tot mai mulți români conștientizează importanța îngrijirii de sine, atât la nivel fizic, cât și la nivel mental. În acest context, nu este de mirare că jucătorii din industria turismului și-au îndreptat atenția către destinațiile balneare și către dezvoltarea unor baze de tratament și relaxare. Un astfel de loc este și stațiunea Lacu Sărat din Brăila, aflată la numai două ore și jumătate de București. O destinație cu tradiție în România, în special în perioada interbelică, Lacu Sărat se bucură de două resurse esențiale pentru sănătate: nămolul sapropelic și apa hipertonică a lacului. Gândit ca o evadare din cotidian, complexul Alma Health & Spa Retreat este resortul balnear care și-a propus să...

Booking, Google și rețele sociale în contextul regulamentului UE

Actualitate şi Inovaţie
Până la 19 mari platforme sau motoare de căutare digitale, inclusiv Google, Booking.com și rețelele sociale precum TikTok, X (fosta Twitter) și acum Facebook (acum Meta), trebuie să își modereze conținutul odată cu intrarea în vigoare a prevederilor Legii privind servicile digitale a Uniunii Europene, care, departe de a fi un instrument de cenzură, urmărește să protejeze libertatea de exprimare și cetățenii. Legea, care va intra ân vigoare la data de 16 noiembrie, dar la care aceste 19 mari companii vor trebui să se adapteze începând cu 25 august, oferă o mai mare siguranță, împreună cu Legea privind piețele digitale (DMA), pentru un spațiu digital în care drepturile fundamentale ale utilizatorilor sunt protejate, stabilind condiții de concurență echitabile pentru companii. Mai multe infor...

IHG lansează Garner, un nou brand de hoteluri mid-range

Hoteluri
InterContinental Hotel Group (IHG) a lansat Garner, un brand de conversie în segmentul mediu, care va începe să fie francizat în SUA la începutul lunii septembrie și își va deschide primele hoteluri în cursul acestui an. Scopul este de a se extinde la nivel global.  Garner este conceput pentru călătorii de toate vârstele care caută o experiență fiabilă și relaxantă. Brandul va oferi o locație convenabilă, confort și mic dejun gratuit, la "un preț accesibil, care în prezent este greu de găsit pe piață", explică lanțul. Brandul Garner va fi pregătit pentru franciză inițial în SUA, la începutul lunii septembrie, iar primele hoteluri se vor deschide la sfârșitul anului 2023. Cu scopul de a se extinde la nivel global, IHG se așteaptă ca brandul "să ajungă la peste 500 de hoteluri în urmă...
Exit mobile version