În prima jumătate a anului financiar, început în octombrie, TUI Group a înmulțit numărul clienților cu 10, ajungând la 1,9 milioane de călători, și are încredere că vor ajunge la 11 milioane, combinând iarna 2021/22 și vara 2022. Prognozele pentru sezonul de vârf sunt bune, pentru că în prezent rezervările sunt la 85% din vara anului 2019. Așteptarea este să „atingă aproape” nivelul pre-pandemic.
Cu câteva zile în urmă, la prezentarea rezultatelor primului semestru, grupul de turiști a evidențiat că după „frâna de scurtă durată” pe care a suferit-o din cauza variantei omicron, „rezervările se refac semnificativ„, ba chiar, în ultimele șase săptămâni, „Noile rezervări au fost peste nivelul comparabil pentru vara anului 2019.
Operatorul de turism a subliniat că impulsul se observă în TUI Germania si TUI Olanda, piețe care „au cunoscut o creștere de două cifre a rezervărilor pentru vara anului 2022 în aprilie, peste nivelul rezervărilor comparabile din vara anului 2019″. Cu toate acestea, în ceea ce privește dezvoltarea generală, pana in vara anului 2022, „TUI UK continuă să fie lider”.
În cazul TUI Germania, „Spania este o piață extrem de importantă pe piața germană de turism și va continua să fie așa și în viitor”. Potrivit celor spuse de operatorul de turism pentru HOSTELTUR, „în prezent există mulți indicatori care arată că vom observa un nivel de afaceri în vară foarte asemănător cu cel din pre-pandemie din acest an”. Mallorca rămâne cea mai populară destinație pentru clienții germani.
În momentul de față, subliniază TUI, volumele rezervate în întregul grup sunt la 85% din vara lui 2019, motiv pentru care „TUI își confirmă așteptarea de a ajunge aproape la nivelul rezervărilor din vara lui 2019 în vara din 2022”.
În grupul turistic se observă două tendințe. Pe de o parte, că rezervările sunt menținute în termen scurt și, pe de altă parte, o creștere a cheltuielilor a călătoriilor comparativ cu 2019.
Prețurile medii rămân ridicate. Pe timpul iernii, creșterea a fost de 13%, în timp ce vara este cu 20% mai mare. Cărui fapt se datorează majorarea? Proporției mai mari de pachete turistice rezervate și faptului că se rezervă sejururi mai lungi, care „au mai mult buget pentru servicii suplimentare, cum ar fi un hotel sau o categorie superioară de cameră”.
Main headline of this morning:
➡️ We expect a strong travel summer 2022.⬅️
Currently already 85% of the booking level of summer 2019 achieved. ⛱ #TUIresults pic.twitter.com/3yYcjyrP4c— TUI Group (@TUIGroup) May 11, 2022
După ce și-au crescut cifra de afaceri cu 527,9% în prima jumătate a anului curent și a reușit să reducă pierderile cu 51,2%, Fritz Joussen, CEO-ul grupului de turism, consideră că în acest an grupul va fi din nou profitabil.
„Cererea mare de călătorii și performanța foarte bună a afacerilor confirmă previziunile noastre. 2022 va fi un an financiar bun. Capacitatea aproape atinge nivelul din 2019 și după doi ani de criză ne așteptăm ca TUI să redevină profitabilă în anul curent”, a spus el.
Pentru mai multe informații a se citi și articolul: Rezervările TUI pentru vară depășesc deja nivelurile din 2019.
Sursă: hosteltur.com