Utilizarea rețelelor sociale pentru a reactiva turismul

Organizația Mondială a Turismului (OMTa încheiat cu plataforma Facebook pentru pregătirea și diseminarea tutoriale pentru a consilia țările sale membre să reactiveze turismul, unul dintre sectoarele cele mai afectate de efectele unui an de pandemie COVID-19, folosind comunicarea și publicitatea pe diferitele rețele sociale ca strategie.

 

Potrivit unui comunicat, OMT și Facebook au organizat mai multe sesiuni de lucru pentru a învăța aproximativ treizeci de țări să utilizeze eficient rețelele și astfel să obțină un avantaj competitiv ca destinații turistice în contextul actual marcat de pandemie. 

 

În plus, s-au oferit sfaturi pentru a comunica cu publicul său de pe Facebook, Instagram, Messenger și WhatsApp – toate platformele grupului Mark Zuckerber – și pentru a obține cunoștințe despre valori și alte instrumente necesare pentru a măsura succesul companiilor publicitare. 

 

Potrivit OMT, „această alianță va ajuta destinațiile să se pregătească mai bine pentru un nou mediu de afaceri și le va permite să utilizeze date și marketing digital pentru a ajunge la noi audiențe și pentru a-și reactiva sectorul turistic. 

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version