TUI vrea să pună capăt cooperării cu RTK cumpărând de la RTK partea sa din TTS

Cel mai mare grup de turism din Germania, TUI, vrea să pună capăt parteneriatului cu rețeaua de agenții de turism RT-Reisen (RTK), cu care deține o cotă de 50/50 din proprietatea companiei TUI Travel Star (TTS), și vrea să facă acest lucru prin cumpărarea părții fostului partener. În spatele tranzacției se află neîncrederea care a apărut după schimbul de date cu FTI Group, care este acum în curs de investigare. 

Se pare că obiectivul TUI este de a se separa de RTK. Ceea ce este exact ceea ce încearcă să facă Schauinsland Reisen, care are și ea o participație în rețeaua de agenții afectată de situație, Alpha, după cum a relatat fvw. RTK se află așadar în ochiul uraganului, marile branduri dorind să pună capăt colaborării și să se distanțeze de ea.

Sediul grupului turistic TUI. Sursă: TUI.

Tocmai aceasta rețea de agenții, cu 302 de companii membre, este un pilon al QTA, cea mai importantă alianță de agenții de turism din Germania, care este din ce în ce mai afectată de situația în care s-a creat după ce a fost încheiat schimbul de date în care a fost implicată RTK, cooperarea agențiilor de turism afiliate acesteia cu majoritatea punctelor de vânzare, în număr de aproape 3.000 de puncte de vânzare.

Îndoieli în cadrul agențiilor

În total, QTA reprezintă 8.800 de agenții de turism, dintre care jumătate in Germania, ceea ce corespunde la aproximativ jumătate din distribuția germană de turism. Tensiunile apărute în ultimele luni au lăsat multe dintre agențiile de turism membre ale alianței cu îndoieli cu privire la veniturile lor, atât în acest an, cât și în viitor.

În special, cel mai mare operator turism din Germania dorește să aducă mai multă stabilitate agențiilor TTS prin achiziționarea acțiunilor RTK. „Vom face tot ce ne stă în putință pentru a conduce TUI Travel Star și agentiile de turism membre ale acesteia către un viitor sigur”, a declarat un purtător de cuvânt al TUI, precizând că orice posibilitate de colaborare cu fostul său partener este ruptă.

Mai multe informații cu privire la TUI:

TUI caută profitabilitate și „recuperează puterea de dinainte”

TUI Blue va deschide cinci hoteluri în această vară 

Trebuie remarcat faptul că, prin intermediul QTA, agențiile de turism partenere primesc comisioane suplimentare și alte stimulente financiare, care ar putea ajunge până la 40.000 de euro pentru o agenție cu vânzări de 2 milioane de euro, potrivit experților. Până în prezent, TUI și Schauinsland Reisen au subliniat ca vor compensa comisioanele suplimentare pierdute în acest an.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version