„Vedem o dinamică de rezervări foarte puternică pentru vara anului 2022”, a declarat Fritz Joussen, CEO al TUI Group, menționând că, la data de 30 ianuarie, aproximativ 3,5 milioane de clienți și-au rezervat deja călătoria pentru vară. Anul acest rezervările sunt încă pe termen scurt și bugetul pentru excursie este mai mare.
După prezentarea rezultatelor primului trimestru fiscal, în care veniturile au crescut de cinci ori, iar pierderile s-au redus, TUI a anticipat că se așteaptă la rezultate bune pentru vara anului 2022 deoarece există cerere acumulată pe toate piețele europene, cu Regatul Unit și Danemarca în frunte.
Turoperatorul a recunoscut că creșterea cererii este constantă și că „abia la sfârșitul lunii noiembrie și decembrie a fost o frână de scurtă durată din cauza variantei omicron”, însă, în acest moment, rezervările de vacanță „își revin semnificativ”-
De fapt, după eliminarea testelor pentru persoanele vaccinate în Regatul Unit (măsura care intră în vigoare pe 11 februarie), au crescut și mai mult rezervările britanicilor.
Vara la 72% din 2019
Cele mai recente date ale TUI, din 30 ianuarie, confirmă că 3,5 milioane de clienți și-au rezervat deja o călătorie pentru vara anului 2022, cifră care reprezintă 72% din nivelul verii anului 2019, iar vestea bună este că „noile rezervări depășesc acum 100% din nivelul verii anului 2019, așa că grupul se așteaptă ca vara lui 2022 să fie aproape de nivelul de dinaintea crizei”.
„Fiecare pas către normalitate oferă oamenilor încredere, iar cererea de vacanță crește imediat. În ciuda tendinței în curs de desfășurare către rezervări pe termen foarte scurt, vedem o cerere puternică pentru vara viitoare a anului 2022”, a subliniat Fritz Joussen.
Turoperatorul observă că, la fel ca anul precedent, „oamenii fac rezervări cu o calitate mai bună și plănuiesc un buget mai mare pentru vacanțele de vară”. Și confirmă că prețurile medii sunt cu 22% mai mari decât anul trecut, ceea ce se datorează cererii mari de pachete, precum și ofertelor cu valoare mai mare și mai multor servicii suplimentare, de exemplu, îmbunătățiri la categoria hotelului sau al camerei.
Sursă: hosteltur.com