TUI își concentrează creșterea pe tururi și activități adaptate la COVID

TUI Group a anunțat în luna ianuarie că și-a consolidat accentul pe vânzarea de tururi și activități prin toate canalele de distribuție. Cu o muncă foarte dedicată în adaptarea lor la circumstanțele create de COVID în ceea ce privește sănătatea și siguranța, acesta oferă, de asemenea, flexibilitatea necesară în acest moment. În total, include 170.000 de excursii, activități, bilete și transferuri pentru partenerii săi din sector, pentru agenții de turism și pentru clienții din peste 140 de țări

 

„Piața globală pentru tururi și activități va începe să se redreseze la începutul anului 2021, iar anul record precedent 2019, va fi eclipsat în 2023”, a declarat David Schelp, CEO al TUI Musement

 

El adaugă că „până în prezent, piața a fost caracterizată de o multitudine de mici furnizori locali; un brand ca TUI poate oferi securitate și fiabilitate cu o platformă comună”. 

 

Deja la sfârșitul anului 2019 și, după prăbușirea lui Thomas Cook, când TUI a recunoscut că intenționează să crească cota de piață după închiderea marelui său rival, a subliniat că unul dintre principalele sale baze de creștere a fost divizia Destination Experiences condusă de Musement și a anunțat că era „bine poziționată pentru a deveni o platformă integrată de turismul digital”. 

Astfel, în octombrie, s-a născut TUI Musement, ca o platformă deschisă pentru tururi și activități, iar obiectivul său a fost să creeze valoare pentru furnizorii și clienții săi prin dezvoltarea unui model unic de platforma digitală +, care combină o platformă digitală scalabilă cu contractul, produc și distribuie tururi și activități. 

 

Adaptare la COVID: apropriat și sigur

Chief Growth Officer al TUI Musement, Alessandro Petazzi, menționează că „am petrecut în mod activ ultimele luni optimizând în continuare experiențele pentru clienți și parteneri”. Și adaugă că „avem un obiectiv clar : să facem mai multe opțiuni mai accesibile pentru mai mulți oameni”. Angajarea experiențelor în timpul unei călătorii a fost din ce în ce mai populară în ultimii ani, dar în ultimele luni, grupul a observat, de asemenea, o creștere a rezervărilor pentru activități în orașele sau regiunile de origine ale clienților. 

 

Grupul observă, de asemenea, o tendință populară către rezervarea digitală prin aplicații sau site-uri web. În plus, adaptarea la situația actuală se datorează faptului că 85% din experiențe pot fi anulate gratuit cu până la 24 de ore înainte de începere. Având în vedere aceste condiții, pe lângă respectarea tuturor măsurilor de igienă și siguranță a sănătății, TUI consideră că este posibilă începerea rapidă a recuperării în 2021. 

 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version