Trivago ar putea fi nevoit să plătească o amendă de peste 10 milioane de dolari ca urmare a anchetei la care a fost supus în Australia și în cursul căreia a recunoscut că a mințit în actiunile sale de publicitate.
Agenția australiană pentru concurență și protectia consumatorilor, Australian Competition & Consumer Commission (ACCC) a anunțat începerea procesului judiciar în fața Curții Federale împotriva Trivago N.V. în luna august.
Entitatea afirmă că metasearch-ul a prezentat în mod înșelător prețurile hotelurilor în anunțurile televizate și online, încălcând legislația de consum australiană. În mod specific, ea subliniază că cel puțin din decembrie 2013 se anunțase ca un cumpărător imparțial, „când în realitate, site-ul web al Trivago dădea prioritate acelor agenți de publicitate care erau dispuși să-i plătească cel mai mare comision per clic„.
The Daily Telegraph a publicat că Trivago a recunoscut că a determinat consumatorii să își formeze „o credință eronată” că anumite rezultatea le-au permis să găsească cele mai ieftine prețuri. Conform anchetei, acesta compară prețuri pentru camere de categorii foarte diferite ca și cum ar fi aceeași pentru a face să pară mai ieftină cea pentru care hotelurile plăteau mai mult pentru clic.
Sursă: hosteltur.com