Travelport+, o platformă de actualizare a vânzării cu amănuntul

Travelport a lansat Travelport+ în luna aprilie o platformă concepută pentru a accelera inovația în distribuție, experiența de călătorie și generarea de valoare. În prima etapă a actualizării inițiale, participă o serie de agenții și furnizori, dar aceasta va fi implementată treptat la nivel global și va fi administrată de o echipă specializată în servicii pentru clienți. 

 

Susținem simplificarea și sprijinim agențiile noastre să devină comercianți digitali moderni. La Travelport ne-am concentrat pe ceea ce facem cel mai bine; conținut de înaltă calitate, experiențe de vânzare mai bune și cea mai bună valoare pentru toți actorii industriei turismului. Nimic alteva, fără conflicte, ci doar conducerea următoarei generații de călătorii”, a declarat Greg Webb, CEO Travelport. 

 

Această platformă de generație următoare oferă conținut mai dinamic, diferențiat și pregătit pentru o experiență de vânzare mai bună, oferind opțiuni pentru comercianți și consumatori, într-un mod mai rapid, fără fricțiuni, afirmă compania.

 

„Călătoriile nu au ținut pasul cu evoluția experiențelor de călătorie în era digitală modernă și astăzi, cumpărarea și vânzarea de călătorii sunt mai complexe decât este necesar„, recunoaște Wbb, așa că Travelport+ „schimbă jocul în viteza de livrare a experienței moderne de vânzare de călătorii și oferă o actualizare fundamentală pentru tehnologia călătoriilor”. 

 

Travelport+ include un API modern și complet de microservicii cu conținut NDC; precum și instrumente îmbunătățite de rambursare a biletelor de avion; o desfășurare pentru a gestiona toate aspectele călătoriei; și o soluție de punct de vânzare pentru a răspunde nevoilor agentului de turism profesionist. 

 

Potrivit companiei, această paltforma va reuni „cea mai atractivă varietate” de conținut de zboruri (ATPCO, LCC și NDC), mașini, hoteluri și trenuri, simplificând modul în care Travelport se conectează și furnizează conținut relevant pentru călătorii, indiferent de sursă, vânzătorul și modul în care este consumat. 

 

De asemenea, va oferi instrumentele pentru a controla conținut nou într-un mod în care optimizează veniturile și oferă o nouă abordare a gestionării profilului în care toate componentele călătoriei unui turist care pot fi recuperate, modificate și combinate în orice mod posibil, indiferent de sursă. 

 

Platforma va permite clienților să „controloze mai strict costurile serviciilor și să-și îmbunătățească generarea de valoare” și, asigură ei, va îmbunătăți experiența utilizatorului pentru dezvoltatori, promovând autoservirea călătorilor și reducând punctele slabe cu schimburi, rambursări și gestionarea comenzilor.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version