Tot mai multe branduri din afara sectorului invetesc în domeniul hotelier

Sports Illustrated, Hello Kitty, Elle și FILA sunt câteva dintre brandurile non-industrie care și-au anunțat recent intrarea în afacerile hoteliere. Ele fac parte dintr-o mișcare accelerată după pandemie, care vede cum aceste companii de lifestyle, modă și wellness mizează pe crearea de alianțe cu parteneri hotelieri pentru a-și amplifica mesajul și a ajunge la un public mai larg. 

În această primăvară, companiile care dețin licențele Elle și Sports Illustrated au anunțat noi inițiative, potrivit Hospitality Insights. Astfel, Authentic Brands Group (ABG), o companie de dezvoltare a brandului, marketing și divertisment, a prezentat planurile de expansiune ale Sports Illustrated Resorts, cu viitoare locații Premium în Punta Cana, programate să se deschidă în 2023, Orlando (Florida) și Coasta Mississipi.

Primul complex de lux al Sport lllustrated Resorts va fi deschis anul acesta în Punta Cana (Republica Dominicană).

Scopul său, după cum a explicat vicepreședintele executiv al strategiei, proiectelor și operațiunilor tactice,Dan Dienst, este de a „crea un portafoliu de proprietăți lifestyle captivant, care vor deveni destinații obligatorii pentru turiștii individuali care caută experiențe de vacanță activă”. Se așteaptă ca produsul său să includă cabane eco-aventură, locații din campusuri universitare și stațiuni de golf de lux.

Elle Hospitality

Elle Hospitality, deținută de grupul francez Lagardère împreună cu revista de modă cu același nume, a prezentat Maison Elle, un brand de hoteluri tip boutique cu tarife accesibile și servicii personalizate, precum și Elle Hotels pentru „resort-uri regenerative” de înaltă clasă. Ambele branduri vor coincide în a găzdui cele mai recente tendințe în materie de decor și design.

Elle Hospitality colaborează deja cu partenerii imobiliari și operatori hotelieri Actur, Studio V și Whitney Robinson International pentru dezvoltarea proprietăților. Primul Maison Elle se va deschide în octombrie la Paris, deținut de Studio V, care va gestiona și acest hotel de 25 de camere de lângă Arcul de Triumf, în timp ce primul Elle Hotel se va deschide în 2023 în Jalisco, în parteneriat cu Actur.

Primul Maison Elle, în imagine, a fost deschis în octombrie la Paris cu 25 de camere și în apropiere de Arcul de Triumf.

Prin intrarea în sectorul hotelier, cele două reviste își consolidează prezența în fața publicului lor în contextul scăderii vânzărilor, menținându-și relevanța și noi modalități de comunicare a brandurilor sale în lumea fizică, după cum a subliniat Piers Schmidt, expert în branduri de lux.

Cu toate acestea, Chris Graham, consultant în furnizarea de locuințe de lux, a avertizat că „transpunerea stilului de viață aspirațional al paginilor într-un mediu fizic necesită o maestrie creativă pentru a se asigura că personalul, mediul și experiențele hotelului corespund valorilor brandului în fiecare punct de contact, ținând cont de faptul că managementul va fi în mâinile unui operator profesionist.

Modă sportivă și o felină faimoasă

Hello Kitty sș FILA par să o ducă puțin mai ușor. Cei doi au planificat provizoriu un singur proiect, care se alătură unor proiecte mai mari deja în construcție, un parc tematic și, respectiv, sediul unei mari companii, ambele în China, ceea ce ar putea crește perspectivele de succes.

Sediul din Shanghai al brandului va găzdui hotelul The FILA House, aspirând să devină o destinație de cumpărături de modă sportivă și spațiu pentru prezentarea de noi tendințe.

De la începutul secolului, China a îmbrățisat cu entuziasm brandurile de lux, devenind astfel cea mai mare piață din lume pentru bunuri de consum de lux”, a declarat Graham. Proiectele Hello Kitty și FILA arată cererea puternică și popularitatea ambelor branduri în China, întrucât dezvoltatorii se bazează în mod clar pe ele pentru a atrage un număr mai mare de clienți.

Și, potrivit lui Graham, „de la începutul secolului, China a îmbrățișat cu entuziasm brandurile de lux, devenind astfel cea mai mare piață din lume pentru bunuri de consum de lux”, a declarat Graham. Proiectele Hello Kitty și FILA arată cererea puternică și popularitatea ambelor branduri în China, întrucât dezvoltatorii se bazează în mod clar pe ele pentru a atrage mai mulți clienți.

Parcul tematic Hello Kitty de pe insula Hainan, deținut de Key Stone Group, va avea un hotel tematic al acestui personaj atunci când va fi deschis în 2024.

De asemenea, cele două branduri au încheiat un parteneriat cu gigantul hotelier Hyatt, care vor gestiona proprietățile sub brandul independent JdV by Hyatt. Resortul Sanya Hello Kitty va fi deschis până în 2025, ca parte a noului parc tematic de pe insula Hainan, în timp ce The FILA House va fi dezvoltat în noul sediu din Shanghai al Anta, compania care deține brandul, care își propune să își transforme birourile într-o destinație pentru cumpărături de modă sportivă și un spațiu de prezentare a noilor tendințe în domeniu.

Alte tendințe detectate în sector în:

Trei tendințe în turismul de lux post-pandemic conform Six Senses

Tendințe care marchează fiecare dintre principalele șase piețe europene

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version