Operatorul turistic Contiki Travel Tours, o filială a The Travel Corporation și specializat în călătorii pentru tineri (între 18 și 35 de ani), observă o revenire a cererii reprimate în aceste luni de izolare și de carantine ale pandemiei. Compania are sediul în California și operează rute către toate continentele. A fost fondată în Noua Zeelandă în 1962.
„Monitorizăm în mod constant piața, iar cele mai recente sondaje ne arată că piața călătoriilor pentru tineri se va recupera mai repede decât restul„, a declarat Adam Armstrong, CEO-ul Contiki, pentru ziarul american din sector Travel Pulse.
„Tinerii își pot asuma riscuri chiar și fără un vaccin și sunt dornici să experimenteze lumea reală după atâtea luni de viață în lumea virtuală”, spune el. „Așteptările noastre sunt acestea, că ei vor călători înaintea celorlalți”.
Cu toate acestea, în acest moment orice călătorie este complicată, din cauza restricțiilor, securității, carantinelor, logisticii atunci când o mare parte din sector este încă inactivă … „Este complicat, nu putem opera până când nu este sigur pentru clienții noștri și până când pot trăi experiențe sigure. Multe locuri sunt deschise, dar altele sunt încă închise și cu restricții, iar această situație se schimbă continuu”, explică el.
Contiki a profitat de acest timp de pauză pentru a se reinventa în fața schimbărilor sociale și demografice și a modului în care va fi lumea călătoriilor după pandemie, în special pentru clienții săi și clienții potențiali. În acest moment, oferă în principal excursii în parcurile naționale din SUA, sudul țării și regiunea Pacificului de Nord-Vest, pe lângă călătoriile internaționale care alcătuiesc principalul său portofoliu de produse cu 350 de călătorii pe șase continente și care sunt acum supuse restricțiilor.
Aproape jumătate dintre clienții lor sunt călători solo, interesați de „călătoria socială” și să își facă prieteni în timpul călătoriei.
Cele 5 puncte ale strategiei tale post-pandemice
- Evoluție continuă, proces de reinventare permanentă. A profita de blocajul actual pentru a regândi.
- Extinderea ofertei cu programe mai scurte aproape de casă.
- Nu te grăbi: intenționează să opereze noile sale programe în primăvara anului 2021, pentru a evita restricțiile și pentru siguranță.
- Să fii pregătit să mergi în direcția spre care merge piața, oricare ar fi aceasta, ceea ce implică o monitorizare constantă.
- A te asocia cu companii care îți pot îmbogăți oferta și îți pot îmbunătăți operațiunile. În cazul său, el a început un program de călătorie cu operatorul turistic Trafalgar, pentru a ajunge pe mai multe piețe. „Acest lucru ne triplează numărul de vânzători”, explică Armstrong.
Sursă: hosteltur.com