Thomas Cook se pregătește să se întoarcă din China

Printre părțile tăiate din Thomas Cook. pe care Fosun le-a cumpărat la sfârșitul anului 2019, se numără două dintre cele mai recente  branduri hoteliere ale sale, dar și brandul principal ca denumire pentru operarea de turism internațională. Cel mai tradițional nume din istoria turismului, cu aproape 180 de ani de experiență, este acum deținut de conglomeratul chinez, care a profitat deja de acesta cu OTA pe care a lansat-o la sfârsitul lunii septembrie pe piața britanică, dar are, de asemenea, planuri să îl promoveze ca operare de turism în China de îndată ce cererea internațională este activată. 

 

Fosun menține activ operatorul de turism Thomas Cook in China, în care lucrează cu obiectivul de a duce turiști chinezi în destinațiile europene, de îndată ce va reveni normalitatea după COVID și se vor activa din nou călătoriile pe distanțe lungi. 

 

Germenul acestui proiect a fost joint-venture-ul semnat în 2015, cu care grupul britanic dorea să-și promoveze brandul în China atât pe plan intern, cât și în călătoriile internaționale.

 

Acest lucru s-a întâmplat la câteva luni de la intrarea lui Fosun în turism prin achiziționarea ClubMed pentru aproape un miliard de euro și incursiunea sa în sectorul de distribuție pe piața chineză, în rețelele agențiilor de turism, în care începuse să investească, de asemenea. 

Piața chineză continuă să aibă potențial.

 

Adevărul este că la sfârșitul anului 2019, la scurt timp după achiziționarea brandului Thomas Cook, CEO-ul Fosun, Qian Jiannong, a precizat că numele ar permite grupului să „extindă afacerea turistică datorită penetrării mari a brandului și creșterea solidă a turismului outbound în China„. În acest sens, el consideră că aspectele sale pozitive vor cântări mai mult. 

 

Atractivul turismului emitent chinez se menține

În prezent, speră să profite de interesul de a călători în Europa, care persistă în Asia, în pofida pandemiei și a unei piețe chineze care rămâne activă pe plan intern. Acele clase medii și superioare care făceau mai multe călătorii internaționale pe an, au ales să viziteze noi destinații din țara lor, crescând cererea internă de cazare de lux. 

 

Cele zece destinații preferate de chinezi sunt, în această ordine: Rusia, Italia, Franța, Regatul Unit, Germania, Spania, Grecia, Republica Cehă, Elveția și Portugalia. Grupul Fosun intenționează să ajungă la 15 hoteluri operate sub brandurile Casa Cook și Cook’s Club în Europa în 2022

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version