Șase sfaturi de web design pentru a crește rata de conversie

Hotelierul dorește ca potențialii clienți să viziteze site-ul lor pentru a finaliza procesul de rezervare, să ajungă la recepție și să facă check-in-ul. Pentru aceasta, pagina trebuie să aibă un design care să fie nu numai atractiv, și să inducă la conversie. Cu această idee în minte, aici sunt șase sfaturi ale design-ului web de hotel care ajută la a converti mai mulți vizitatori în oaspeți.

  1. – Design responsive 

Astăzi, mai mult de 148,3 de milioane de persoane utilizează internet pentru a rezerva cazare, tours și activități, ceea ce reprezintă mai mult de 57% din rezervările anuale de călătorii, potrivit Statistic Brain.

Și, pe măsură ce oamenii se simt mai confortabil cumpărând online, vânzările prin intermediul dispozitivelor mobile au crescut foarte mult. Potrivit unui studiu Rezdy, 30% din rezervările directe online sunt realizate de pe telefonul mobil, procent care crește ritmul de 1% pe trimestru.

Aceste statistici arată clar că site-ul unui hotel trebuie să fie responsive, deoarece rezervările provin din ce în ce mai mult de pe orice dispozitiv, de la computer la mobil și tabletă.

Nu degeaba facilitarea navigării prin site de pe orice dispozitiv crește conversiile, deoarece clienții pot căuta și rezerva cu ușurință.

  1. – Bara de navigare ușor de găsit și de utilizat

A face ca bara de navigare să fie greu de găsit este echivalent cu a-i ascunde harta șoferului într-o excursie pe șosea. Hotelierul poate obține astfel ca utilizatorii de Internet să nu ajungă niciodată acolo unde își doresc.

Elementele cheie pentru a evita acest lucru: o culoare și o locație ușor de identificat, un număr limitat de opțiuni și nu prea complexe, toate într-un design global al paginii care să fie simplu. Acest lucru permite ca oamenii să găsească mai ușor informațiile pe care le caută și să detecteze bara de navigare.

În ziua de azi, aproape 150 de milioane de persoane utilizează Internetul pentru a realiza rezervările sale turistice. Imagine Shutterstock.

Pentru ca bara de navigare să mențină vizitatorii pe site:

– Asigurați-vă că aceasta este situată unde clienții se așteaptă să fie, pentru că oamenii preferă să viziteze site-urile cu care sunt familiarizați. Această caracteristică este cunoscută sub numele de fluență cognitivă.

– Evitați etichete și butoane generice de navigare.

– Utilizirea unei scheme de culoare de contrast. Culoarea ar trebui să ajute ca barele de navigare și link-urile să iasă în evidență și să nu se amestece. Aceasta este o modalitate testată din punct psicologic, cunoscută  ca un sistem, pentru a atrage atenția asupra lucrurilor.

– Utilizarea unui efect de poziționare într-o serie: atentia și retenția merg săltând de la începutul la sfârșitul listei, deci este mai bine să plaseze aspecte importante ale navigației în ambele poziții, lăsând elemente mai puțin esențiale în mijloc.

  1. – Lasă vederea să se odihnească

Unul dintre principiile de bază ale design-ului este de a face lucrurile simple și, deși pot apărea afirmații prea simple, este ușor să te lași dus de plasarea widget-urilor, instrumente și prea mult text pe web. În ceea ce privește, creșterea numărului de conversii, claritatea și simplicitatea niciodată prea mult.

În 2012, un studiu realizat de Google a dezvăluit că oamenii judecau dacă site-urile erau frumoase între o cincizecime și o douăzecime de secundă, și c săite-urile complexe sau complicate erau considerate mai puțin atractive decât părtile atractive, care le integrează.

Cu cât este mai ușor efortul vizual pe care trebuie să îl facă cititorul, și mai simplu este design-ul web, cu atât mai bine.

  1. – Plasarea imaginilor 

Plasarea imaginilor trebuie să aibă sens. Persoanele tindem să urmăm în subconștientul nostru semnalele vizuale care ne sunt prezentate. Numeroasele cazuri analizate au dovedit că aceste semnale sunt cele mai bune pentru a direcționa atenția asupra elementelor specifice site-ului.

În acest sens, pot fi utilizate săgeți sau imagini care semnalează spre ceva care să atragă atenția asupra unui anumit element, care poate fi utilizat și ca un mod subtil de a atrage atenția asupra apelului la acțiune (CTA, acronimul în limba engleză), textul, bara de navigare sau mărturiile.

5.- Evidențiază apelul la actiune

Apelul la acțiune este unul dintre cele mai importante aspecte pentru a atrage rezervările. Acesta poate prin el însuși să respingă sau să reducă conversiile. Prin urmare, este foarte important ca acesta sa fie cât mai puternic și să iasă cât mai mult în evidență pe pagină. Pentra a se asigura că CTA atrage atenția:

– Utilizează o culoare care să iasă în evidență.

– Fă astfel încât apariția butonului să indice că se poate da clic pe el, dându-i o formă distinctă și lăsând suficient spațiu în jurul său.

– Asigură-te că are o dimensiune rezonabilă.

– Experimentează cu semnale vizuale: utilizează un test A/B pentru a găsi cea mai bună abordare pentru hotel.

– Nu utilizează un text vag, ci invită clientul să intre în acțiune.

  1. – Design relevant

Imagini și text, împreună cu designul general al site-ului, foarte relevante, cresc conversiile. În mod ideal, design-ul va coincide cu atmosfera hotelului, atât dacă este vorba de un Bed&Breakfast cu un farmec ca și cum ar fi un hotel pentru oameni de afaceri într-o mare capitala a lumii. Pentru a se asigura că design-ul este relevant pentru clienți:

– Asigură-te că ai un client cu o personalitate puternică.

 Observă imaginile fiecărui element al site-ului și întreabă-te dacă acestea comunică în mod clar ceea ce este hotelul și dacă se comunică clientului potrivit.

– Citiți textul fără a se uita la imagini. Chiar și în acest caz, descrie o imagine ideală clientului ideal?

– Observă imaginile fără a citi textul. Transmit acestea mesajul correct clienților tip?

– Permite vizitatorilor să vorbească. Cu ajutorul textelor A/B pentru a află ce face cel mai bine conversia și a optimiza urmând aceste concluzii.

Pentru a crește numărul rezervărilor hoteliere și conversiile pe site design-ul este foarte important. Acesta trebuie să fie simplu, care permite navigarea rapidă și să comunice mesajul corect clienților potențiali adecvați.

 

Informația de referință este disponibilă pe Net Affinity.

 

 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version