Ryanair continuă să adauge acorduri cu OTA: acum cu On the beach

Ryanair își continuă strategia de a încheia acorduri cu diverse agenții de turism online (OTA) pentru vânzarea de bilete. Alianța cu compania britanică On the beach este cel de-al patrulea acord încheiat de compania aeriană irlandeză low-cost, după acordurile cu TUI, Kiwi și LoveHolidays. Și urmează aceeași linie ca și cele anterioare, cu condiția de a nu suprataxa produsele companiei aeriene. 

Ca și în cazul celorlalte acorduri, alianța cu On the beach va garanta clienților OTA că datele lor de contact și de plată sunt furnizate corect către Ryanair. Compania aeriană se asigură că aceștia au acces direct la contul lor myRyanair și primesc informații despre zboruri prin e-mail.

În cadrul acestui nou acord, On the Beach se angajează să afișeze doar prețurile reale ale Ryanair, fără suprataxe, și să transmită toate datele de contact și de plată ale clienților către Ryanair. Acest lucru înseamnă că clienții nu vor trebui să parcurgă „procesul de verificare a clientelei Ryanair pe care clienții OTA pirat neautorizați trebuie să îl parcurgă în continuare”.

Ryanair își continuă strategia de alianțe cu diferite OTA-uri pentru vânzarea biletelor sale. Sursă: Ryanair.

În plus, în cadrul parteneriatului cu On the beach, clienții vor continua să beneficieze de avantajele oferite de OTA, cum ar fi planurile de plată flexibile, lounge VIP gratuit, fast track și protecția sistemului ATOL.

Se închide astfel, pentru moment, capitolul neînțelegerilor dintre Ryanair și On the beach, după ce a închis accesul la vânzare de bilete de către agențiile online și procesul intentat de agenția online împotriva Ryanair pentru abuz de poziție dominantă.

Mai multe știri despre subiect:

eDreams spune că două sentințe îi permit să vândă zborurile Ryanair

Ryanair continuă să extindă acordurile: semnează o alianță cu TUI

Un tribunal din Milano respinge pretențiile Lastminute la adresa Ryanair

Ryanair și agențiile, în conflict cu privire la politica de vânzare a zborurilor

 

Sursă: hosteltur.com

1 Comment

  • card nfc google

    Aceasta este o strategie inteligenta a Ryanair, de a incheia aliante cu agentii de turism online pentru a-si creste vanzarile de bilete. Este o afacere benefica pentru ambele parti, deoarece clientii au acces mai usor la bilete si informatii despre zboruri, iar compania aeriana se asigura ca datele lor sunt corecte si ca acestia nu vor fi suprataxati. Este o decizie inteleapta din partea Ryanair sa continue pe aceeasi linie cu celelalte aliante, deoarece va aduce mai multa siguranta si transparenta in procesul de cumparare a biletelor pentru clienti. Este de apreciat si faptul ca se vor pastra avantajele oferite de OTA, ceea ce va atrage mai multi clienti catre companie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version