Strategia de expaniune a Riu Hotels & Resorts a fost întotdeauna caracterizată de deschiderea de noi destinații care să adauge la portofoliul său. Cea mai recentă, în zonele urbane și sub brandul său Riu Plaza a fost Londra, potrivt articolului Riu își face debutul la WTM cu prezentarea Riu Plaza London Victoria: piața susține succesului noului produs; în timp ce în sectorul de vacanță, această onoare îi revine Senegalului (Angajamentul lui Riu față de Senegal va stimula poziționarea destinației. Și acum că tocmai a cumpărat terenul pentru cel de-al treilea hotel din New York, care va fi cel mai mare dintre cele trei, iar conturile de profit și pierderi ale TUI și RIUSA II arată încă o achiziție în Thailanda, potrivit ziarului spaniol Expansion.
Riu confirmă că, într-adevăr, a cumpărat un teren în Phuket, în zona Mai Khao, lângă aeroportul internațional al insulei, pentru dezvoltarea unui hotel, deși nu a dorit să dezvăluie mai multe detalii.
Aceasta nu este prima sa incursiune în Asia, deoarece Riu a ajuns pe continent în august 2016 cu primul său hotel din Sri Lanka, cu 501 de camere. Acesta a fost urmat de două în Maldive, totalizând 440, și unul în Dubai, cu 787. În total, 1.728 de camere.
Lanțul își combină expansiunea cu renovarea activelor sale, un domeniu în care investește masiv în fiecare an.
Mai multe articole despre Riu;
– Google premiază Riu pentru utilizarea inteligenței artificiale în marketing
Sursă: hosteltur.com