Cum planifică Hilton să reducă impactul asupra mediului la jumătate

Hilton Worldwide a anunțat săptămâna aceasta că își va reduce impactul asupra mediului cu jumătate și va dubla investiția în scopuri sociale până în 2030. Cu acest angajament, Hilton spune că va deveni prima companie hotelieră care va institui obiective științifice pentru reducerea emisiilor de carbon și aruncă complet deșeurile de săpun în depozitele de deșeuri. 

De asemenea, compania va dubla suma cheltuită cu furnizori locali și minoritari, pe lângă investițiile sale în programe pentru a ajuta femeile și tinerii din întreaga lume. Aceste obiective fac parte din strategia de responsabilitate corporativă a Hilton, „Travel with Purpose”, pentru promovarea Agenda Dezvoltării Durabilă 2030 a Națiunilor Unite.

Un nou studiu de piață reafirmă strategia de responsabilitate corporativă a Hilton. Conform unui sondaj realizat la 72.000 de clienți, considerațiile sociale, de mediu și etice sunt fundamentale în preferințele de cumpărare, în special pentru cei sub 25 de ani. Sondajul de șase zile a fost realizat în mai 2018 și a pus la îndoială dacă călătorii au investigat eforturile de mediu și sociale ale unei companii hotelierii. Acestea au fost descoperirile sale:

  • 33% caută activ aceste informații înainte de rezervare. Dintre aceștia, 60% caută informații chiar dacă nu o pot găsi cu ușurință.
    • 44% dintre cei sub 25 de ani caută în mod activ aceste informații.
    • 36% dintre călătorii de agrement caută în mod activ aceste informații, comparativ cu 29% dintre călătorii de afaceri.
  • Femeile care călătoresc (39%) au mai multe șanse să caute în mod activ aceste informații înainte de rezervare decât bărbații (29%).
  • Oaspeții care se cazează în America Centrală și de Sud (46%), Orientul Mijlociu și Africa (45%), Asia Pacific (41%) și Europa continentală (35%) au mai multe șanse să caute informații înainte de rezervare.

„Timp de aproape 100 de ani, Hilton a fost ghidat de misiunea sa de a avea un impact pozitiv asupra comunităților din jurul hotelurilor noastre”, a declarat Christopher J. Nassetta, președinte și director executiv al Hilton. „În această epocă de aur a călătoriilor, ne asumăm un rol de lider pentru a ne asigura că destinațiile în care călătorii muncesc se relaxează, învață și explorează sunt vibrante și rezistente pentru generațiile următoare de aventurieri”.

Anul trecut, Nassetta s-a alăturat Patriciei Espinosa, secratariatul executiv a Convenției-cadru a Națiunilor Unite privind Schimbările Climatice, pentru a-i impiedica pe liderii industriei călătoriei și turismului într-o „agendă comună” pentru a lua măsuri împotriva schimbărilor climatice, să pună în aplicare Acordul Climatic de la Paris și să adopte obiective pentru reducerea emisiilor de carbon.

Noile obiective ale Hilton pentru 2030 includ următoarele obiective sociale și de mediu:

Reducerea la jumătate a impactului asupra mediului pentru a ajuta la protejarea planetei

  • Reduceți intensitatea emisiilor de carbon cu 61%, în conformitate cu Acordul de la Paris privind schimbările climatice și aprobat de Inițiativa de obiective bazate pe știință (Science Based Target Initiative, SBTI)
  • Reducerea consumului de apă și deșeurile produse cu 50%
  • Eliminarea paielor de plastic din propietățile gestionate
  • Recurgerea la surse durabile de carne, pasări, produse agricole, fructe de mare și bumbac

Dublarea investițiilor sociale și impulsarea și determină schimbari pozitive în comunități

  • Dublarea sumei investite în furnizori locali, mici și minoritari
  • Dublarea investițiilor în programe de oportunități pentru femei și tineri, inclusiv cu organizații locale și scoli
  • Contribuirea cu 10 milioane de ore de voluntariat prin inițiativele echipei membre
  • Dublarea sprijinului economic în atenuarea dezastrelor naturale

Hilton este deja un lider în protecția mediului în industrie. Din 2008, compania a redus atât emisiile de carbon și deșeurile cu 30%, cât și consumul de energie și apă cu 20%, ceea ce permite economisirea a mai mult de un miliard de dolari în eficiența operațională. LightStay, un premiat sistem de măsurare a performanței, calculează, analizează și raportează impactul asupra mediului în fiecare dintre cele peste 5.300 de hoteluri Hilton. Hilton va folosi LightStay pentru a-și urmări obiectivul de reducere a emisiilor de carbon cu 61% în intregul portofoliu până în 2030.

„Organizația Mondială a Turismului laudă demersul lui Hilton în ceea ce privește sustenabilitatea, în conformitate cu angajamentul nostru general ca agenție ONU dedicată promovării turismului durabil pentru dezvoltare la nivel mondial”, a declarat Zurab Pololikashvili, secretar general al Organizației Mondiale a Turismului (UNWTO). „Hilton a fost partnerul nostru în acest efort, creând conștientizarea clienților cu exemple de bune practici pentru industria hotelieră”.

„Companiile joacă un rol integral în rezolvarea crizei noastre climatice”, a declarat Sheila Bonini, vicepreședinte executiv al participării sectorului privat la World Wildlife Fund. „Prin angajamentul de a reduce emisiile de intensitate semnificativă cu argumente științifice, Hilton implementează un plan care va avea efecte dominante asupra industriei hoteliere, oferind în același timp opțiuni mai durabile pentru călători”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version