Pentru Airbnb, descentralizarea destinațiilor este cea mai mare provocare pentru turism

Diversificarea destinațiilor de călătorie este o tendință foarte clară, a declarat Brian Chesky, CEO și co-fondator al Airbnb la Summitul Mondial al WTTC. Orașele mari sunt înlocuite de locuri mici, apropiate și cu care vizitatorii au sau pot avea o legătură mai intimă. Aceasta, înțelege Chesky, „este o revoluție care reprezintă o provocare pentru aviația modernă și industria hotelieră pentru modul în care va modifica forma în care ne deplasăm”. 

Bineînțeles că oamenilor le este dor să călătorească. Dar nu orice călătorie. „Nu le lipsesc călătoriile de business sau călătoriile în masă în care trebuie să stea la coadă pentru a vizita o atracție sau pentru a urca într-un autobuz aglomerat; ceea ce le lipsește este să petreacă timp cu familia sau prietenii lor. Acest tip de călătorie, cu un scop, astfel încât călătoriile în masă vor face loc călătoriilor cu semnificație„.

Așa a spus Brian Chesky, unul dintre co-fondatorii și actualul CEO al companiei de intermediere care a fost sinonim de perturbare în industria de cazare: Airbnb.

Chesky a purtat un dialog cu Glenda McNeal, președinta American Express pentru divizia sa de Alianțe Strategice de Business la Summitul World Travel and Tourism Council (WTTC), care a  avut loc la Cancun în luna aprilie.

Tendințele, așteptările și noile obiceiuri ale călătorilor care au fost decuplate se aplică mai mult decât orice pe piața din SUA, acestea fiind valabile pentru alte țări.

„Modul în care trăim și muncim s-a schimbat, iar modul în care călătorim se va schimba probabil de acum înainte”. 

Trebuie să lăsăm în urmă speranța că lumea va fi din nou așa cum a fost până în 2019; nu trebuie să ne temem de asta, ci să mergem mai departe”, a spus Chesky.

„Nu cred că oamenii aleg în continuare aceleași 20 sau 30 de orașe care au fost în mod tradițional cele mai vizitate, aceasta este una dintre cele mai mari schimbări. Oamenii descoperă că pot călători în alte locuri, aproape de casă, cu mașina și multe locuri pe care l-au vizitat în acest an de pandemie nu erau orașe mari”, a spus el.

Această diversificare a destinațiilor „este o tendință imensă” și la nivel afectiv implică „o reconectare cu propiul loc, o întoarcere la origini care este, de asemenea, o contribuție la comunitate și la durabilitatea orașelor mici și a destinațiilor”, a afirmat el.

Chesky a citat sondajele clienților săi, din care este clar că tânjim după ceea ce ne-a fost luat, posibilitatea de a călători desigur, dar ceva și mai important: conexiunea umană”.

„Ceea ce ne spun oamenii chestionați este că vor să se conecteze, să scape de această izolare nefirească în care am fost forțați să ne aruncăm”. 

Seful Airbnb spune că „ideea de a face o călătorie de business sau o călătorie de vacanță o dată pe an este deja depășită”, deoarece „liniile între a călători și viața devin neclare, atunci când din ce în ce mai mulți oameni pot lucra acasă, sau de oriunde, într-un mod mai flexibil, și pot călători și munci în același timp; este o transformare uriașă”.

Industria, spune Chesky. „se va redefini de la călătorii de business la călătorii de leisure și în principal călătorii mixte de business și leisure”.

Brian Chesky a purtat un dialog cu Glenda McNeal, de la American Express.

Tendința hibridă și flexibilă a forței de muncă permite deja acest lucru, spune el, introducând unul dintre caii de luptă ai identității Airbnb atunci când stimulează cazarea alternativă: să trăiești ca un localnic.

„Scopul călătoriei nu a fost niciodată neapărat vizitarea un loc celebru, ci aparținerea, întrebarea nu mai este unde mergem sau când, ci de ce”. 

„Industria trebuie să se asigure că faciliteaza acest lucru, pentru a-i face pe oameni, să se simtă în largul lor și nu ca sunt oaspeți anonimi și pasageri”, a spus el. Este ceva care se adâncește în sejururile mai lungi și o tendință pe care o înregistrează și American Espress.

Airbnb a anuntat că are noi acorduri cu peste 100 de organizații de destinație din întreaga lume pentru a stimula această descentralizare și diversificare.

Una dintre ele este cu asociația primarilor din Franța, „de mult ne-au spus că nu au nevoie de mai mulți oameni să meargă la Paris, ci în alte părți ale Franței”.

Același lucru se întâmplă în Thailanda și, de asemenea, în Mexic, care au destinații supraaglomerate și această tendință este o oportunitate de a le decomprima: „este un mod de a înțelege diversitatea comunităților, iar pentru călătorii este o revoluție care implică o provocare pentru aviația modernă și pentru industria hotelieră, din cauza modului în care va fi modificată forma în care ne deplasăm”.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version