Cinci elemente cheie pentru a transforma hotelul într-un model pe Instagram

Actualitate şi Inovaţie
De la un perete de design unic la un cocktail bine prezentat, clienții sunt din ce în ce mai înclinați să împărtășească momentele lor preferate pe Instagram în timpul șederii lor la hotel. Acesta este motivul pentru care experții în industrie din Statele Unite proiectează zone comune atractive în instituții pentru a le atrage atenția. Și, în epoca în care rețelele sociale sunt la putere, clienții tind să-și încarce fotografiile dacă mediul este corect, mâncarea este bine prezentată și designul este conceput pentru asta.  HotelNewsNow a vorbit cu experții din industrie pentru a afla cum sunt proiectate hotelurile astfel încât acestea să poată deveni momente de călătorie pe care clienții lor doresc să le împărtășească pe Instagram. Iată cele cinci elemente cheie: - Luați în consider...

Descifrând labirintul: modul în care consumatorul se deplasează atunci când face rezervări

Actualitate şi Inovaţie
Cele mai recente descoperiri din știința comportamentului uman au confirmat faptul că, atunci când vedem un preț ridicat, o parte a creierului nostru asociată de obicei cu durere sau dezgust este activată. Cu cât se prelungește mai mult cumpărarea și este mai dificilă plata, cu atât probabilitatea de cumpărare scade. Dacă tot acest proces are loc pe Internet, unde consumatorul compara mai multe oferte si prețuri - în diferite faze și folosind mai multe dispozitive - vânzarea de călătorii online poate deveni apoi un labirint pentru companiile de turism. Pe ce drumuri va merge consumatorul înainte de finalizarea cumpărării și cum să ajungi până la el? „Brandurile trebuie să înțeleagă complexitatea procesului de cumpărare și să facă acest proces cât mai intuitiv și simplu posibil pentr...

Boeing este dat în judecată în SUA pentru accidentul Lion Air din Indonezia

Transporturi
Tatăl uneia dintre cele 189 de victime mortale ale accidentului unui zbor al companiei Lion Air în Indonezia din luna octombrie, operat cu un avion al noului model 737 Max 8, a dat în judecată producătorul american Boeing la un tribunal din Statele Unite, după cum au informat chiar denunțătorii.  Birourile avocațiilor americani Colson Hicks Eidson și Bartlett Chen LLC au afirmat într-o declarație că plângerea expune probleme de securitate în modelul cu care a avut loc accidentul, 737 Max 8, care nu au fost comunicate de producător companiilor aeriene și piloților care utilizează acest avion.   Datele de zbor ale uneia dintre cutiile negre ale avionului prăbușit au dezvăluit că noul sistem de prevenire automată de intrare în pierdere al modelelor 737 Max 7,8 și 9 poate cauza, în anumite ...

OTA-urile încă bat Google în rezervările de călătorii, cu 13%

Intermediari
49% dintre europeni își rezervă călătoriile (zbor si/sau hotel) direct într-o agenție de turism online (OTA), în timp ce 36% apelează la motoarele de căutare (Google), potrivit studiului European Travel and Tourism Trends Research, pe care Expedia l-a realizat în următoarele piețe emitente: germană, britanică și franceză.  Potrivit studiului, după OTA și motoarele de căutare, se află motoarele de căutare meta de călătorii cu 26%, atât cele specializate în zboruri, cât și cele specializate în hoteluri. Pe al patrulea loc se află site-urile companiilor aeriene, 24% dintre respondenți asigură că intră în acestea direct pentru a-și rezerva zborurile, în timp ce doar 16% o fac pe site-urile web ale hotelurilor. Clasamentul este diferit în etapa anterioară rezervării. Atunci când se ia dec...

Japonia, prima în clasamentul mondial al hotelurilor Adults Only

Hoteluri
Cu 361 de hoteluri, Japonia este prima țară din lume cu mai multe hoteluri Adults Only, doar pentru adulți, potrivit informației oferite de comparatorul HotelsCombined.   Topul 5 mondial În topul 5 al țărilor cu cele mai multe hoteluri care se promovează ca Adults Only, primul loc este pentru Japonia cu 361 de hoteluri; pe al doilea se află Brazilia cu 177; Spania este a treia cu 123; pe a patra poziție apare Mexic cu 71 de hoteluri; și pe al cincilea loc, Turcia cu 59 de locuri de cazare de acest tip. O tendință în creștere  HotelsCombined arată că numărul de hoteluri identificate exclusiv pentru adulți a crescut cu 169% față de anul precedent. În această clasificare de hoteluri Adults Only, iasă în evidență de asemenea hotelurile de lux. În acest tip de hote...

Călătoriile, al doilea produs cel mai cumpărat online de europeni

Intermediari
Secțiunea de călătorii și cazare turistică este al doilea produs pentru care cetățenii Uniunii Europene folosesc Internetul în cumpărăturile lor, 52% dintre ei îl achiziționează online, și depășit doar de haine și echipament sportiv, cu 61%, după cum se desprinde dintr-un raport publicat de Eurostat. Cu toate acestea, în datele publicate de instituția europeană, există o alta secțiune, bilete pentru evenimente (38%), foarte legată de turism și petrecerea timpului liber, care dacă este adăugata la călătorii ar putea face ca acest sector să conducă cumpărăturile online. În ceea ce privește naționalitățile, iasă în evidență cazul țărilor nordice, cu o medie de 70% dintre consumatori care cumpără online, conduse de Norvegia, cu 72%.  Țările nordice sunt urmate de Olanda și Irlanda, a...

Experiența imersivă de realitate virtuală în oferta MICE a Marriott

Actualitate şi Inovaţie
Marriott International a făcut un nou pas în aplicarea tehnologiei pentru ca organizatorii de congrese să poată cunoaște din prima mână și în timp util facilitățile unora dintre hotelurile sale pentru segmentul MICE fără a fi nevoiți să călătorească. Acum toate hotelurile sale din Europa, Orientul Mijlociu și Africa care au deja un Virtual Planner vor putea oferi o experiență imersivă prin aplicația de realitate virtuală VPViewer, realizată de Zebra Design SD.    Această experiență unică oferită de Marriot în sectorul MICE a revoluționat modul în care comercializează spațiile pentru evenimente. Astfel, noua aplicație permite clienților să deschidă link-urile generate în Virtual Planner pe orice dispozitiv mobil și să vizualizeze montajele în 360 și în realitate virtuală 3D.    Ruperea ...

Italia, țara cu cea mai mare preferință pentru vacanțele active

Actualitate şi Inovaţie
45% dintre italieni aleg un turism mai activ în care să fie posibil să faci și să vezi multe lucruri, un procent care plasează țara pe primul loc în rândul celor 17 analizate de firma de consultanță GfK în raportul global Vacation Preferences. Italia 17 analizate de consultantul GfK în raportul global Vacation Vacation Preferences. Italia este urmată de Franța (44%), Spania (43%), iar pe a patra și cincea poziție  Mexic  și  Canada, ambele cu 41%.    În conformitate cu rezultatele globale, 59% optează pentru o vacanță de relaxare și liniște, în timp ce 35% aleg mai multă ativitate. În această comparație nu există diferențe mari de preferință în funcție de gen. 60% dintre bărbați sunt mai înclinați să aleagă relaxarea, comparativ cu 58% dintre femei. În ceea ce privește vacanțele cu...

Cele mai bune companii aeriene în 2017

Transporturi
Qatar Airways a fost aleasă pentru  a patra oara ca cea mai bună Companie Aeriană din Lume în cadrul premiilor Skytrax 2017 World Airline Awards, votată de 24 milioane de călători din întreaga lume în sondajul anual realizat în rândul pasagerilor. Compania aeriană cu sediul la Doha a câștigat, de asemenea, premii importante pentru cea mai bună Business Class din Lume, Cel Mai Bun Salon VIP din Lume și Cea Mai Bună Companie din Orientul Mijlociu. Lufthansa este prima din Europa, ocupând locul șapte în lume. Singapore Airlines, una dintre favoritele premiilor, a ocupat locul al doilea în lume, și a primit, de asemenea, premii ca Cea Mai Bună Companie din Asia, Cel Mai Bun Scaun la Business Class, Cel Mai Bun Catering la Clasa Premium Economy. Cunoscute drept "Oscarurile industriei ...

10 acțiuni pentru a identifica segmentele obiective ale afacerii tale

Actualitate şi Inovaţie
Faptul de a putea analiza poziția afacerii noastre pe piață în raport cu consumatorii și concurenții, facilitează intrepretarea și implementarea unei strategii digitale. Având instrumentele și cunoștințele potrivite, este posibilă adaptarea unei strategii care urmărește îmbunătățirea experienței călătorului și a rentabilității pe care acesta o generează pentru compania noastră. Una dintre principalele probleme pe care le găsim la nivel de afaceri, atunci când luăm în considerare o strategie de marketing digital, este, de obicei, sarcina de a identifica clienții asupra cărora ne vom concentra eforturile. Adunarea cunoștințelor corecte pentru a fi eficienți atât în conținut cât și în forma și mediile pe care le vom folosi atunci când comunicăm, devine o artă. Tehnologiile, cum sunt Big Da...
Exit mobile version