Un lanț britanic, cu probleme în găsirea de angajați din cauza Brexitului

Hoteluri
Grupul britanic de hoteluri de lux Millenium & Copthorne Hotels plc a profitat de prezentarea bilanțului ultimului său an fiscal pentru a da alarma. Hotelurile sale din Londra au probleme cu angajarea de muncitori din Uniunea Europeană din cauza Brexitului.    Compania, care este listată pe Bursa de Valori din Londra, a lansat o declarație în care avertizează că "preocupările legate de Brexit au afectat hotelurile grupului din Regatul Unit, în special din Londra, unde unitățile de cazare au început să aibă dificultăți să angajeze muncitori din Uniunea Europeană, care reprezintă în prezent mai mult de jumătate din forța de muncă din Londra".    Grupul are 139 de hoteluri în întreaga lume cu 40.323 de camere. Dintre acestea, șapte sunt în Londra cu 2.266 de camere, deși șase funcțion...

Axele ITB Berlin 2019, întâlnirea mondială a turismului la Berlin

Actualitate şi Inovaţie
Durabilitatea turismului în aspectele sale economice, sociale și de mediu este axa ITB 2019, unul dintre principalele târguri de turism din lume, care se reunește la Berlin și care a început miercuri și va dura până duminică, cu participarea a peste 180 de țări și peste 110.000 vizitatori profesioniști. Schimbările climatice, masificarea și izbucnirea fobiei pentru turism, repectarea mediului și distribuirea beneficiilor economice ale acestei industrii sunt câteva dintre principalele subiecte care sunt abordate în seminariile și conferințele sale.  Aproximativ 10.000 de expozanți - cu Malaezia în calitate de țară invitată - își aduc ofertele în cele 26 de pavilioane ale ITB, la care se așteaptă să participe zeci de miniștri și sute de experți, dintre care mulți vor participa la o serie ...

Availpro și Fastbooking se integrează în D-Edge

Actualitate şi Inovaţie
Era doar o chestiune de timp, după cumpărarea a Availpro de către AccorHotels, care a avut loc după achiziționarea companiei Fastbooking în 2015, ca lanțul francez să decidă să unească atât tehnologia hotelieră, cât și soluțiile de marketing online, pentru a crea D-Edge. Noul brand propune o gamă unică de soluții tehnologice pentru hotelieri, pentru a maximiza veniturile din distribuție.  D-Edge devine astfel cel furnizorul de servicii de distribuție hotelieră numărul unu în Europa și a treia din lume, cu o gamă de peste 120 de soluții, o bază de clienți de 11.000 de hoteluri și o prezență locală mare în peste 100 de țări din Europa și Asia-Pacific; în cuvintele CEO-ului său și precursorul operațiunii, Pierre-Charles Grob, "una dintre cele mai complete game de soluții de pe piață". G...

Disneyland Paris a lansat sezonul și hoteluri noi

Actualitate şi Inovaţie
Disneyland Paris a lansat campania Săptămâna Magică cu noi spectacole și o ofertă hotelieră renovată, care include noul concept de cazare Disney Nature Resort.  În 2018, Disneyland Paris a primit 15,8 milioane de vizite, cu care parcul atinge 320 de milioane de vizite de la deschiderea sa în 1992. Cele mai importante piețe pentru parc sunt: piața franceză (44%), piața britanică (17%) și piața spaniolă (9%). Marea majoritate a vizitatorilor parcului Disneyland Paris rezervă prin canelele de intermediere și până la 90% din vânzări sunt făcute prin agențiile de turism, asigură Laure Glatron, Directorul General al Disneyland Paris Spania și Portugalia. Anul acesta, Săptămâna Magică, una dintre cele mai importante campanii pentru Disneyland Paris, durează între 14 februarie și 27 marti...

Agențiile de turism, victime ale unui atac cibernetic prin Amadeus

Intermediari
Două agenții de turism din Franța, din grupul Selectur, au fost victime ale unor atacuri cibernetice realizate de hackeri. Acești hackeri au accesat computerele agențiilor și au primit codurile GDS Amadeus pentru a rezerva bilete de avion.    Modalitatea de funcționare a infractorilor a fost simplă și eficientă, potrivit L'Echo Touristique. Hackerii se conectau de la distanță la computerul unei agenții de turism și preluau codurile de acces ale Amadeus. Apoi, de preferat noaptea, rezervau bilete de avion. Pierderea economică poate ajunge la câteva zeci de mii de euro. O sumă care afectează rentabilitatea distribuitorului său poate chiar afecta viabilitatea acestuia, în funcție de mărimea și puterea financiară a acestuia.    Faptele întâmplate în cele două agenții au fost recunoscute at...

Franța și Olanda semnează un armistițiu pentru a examina cu atenție Air France KLM

Transporturi
Franța și Olanda au convenit vineri un armistițiu după o săptămână de tensiuni puternice datorită apariției surpinzătoare a statului olandez în rândul acționarilor grupului Air France KLM, a cărui structură va fi revizuită până la sfârșitul lunii iunie. Achiziționarea neașteptată a 14% din acțiunile conglomeratului aeronautic de către Olanda, cu scopul de a se situa la același nivel cu statul francez, a iritat Parisul, care a cerut explicații imediate Amsterdamului.  Ministrul olandez al Finantelor, Wopke Hoekstra, s-a întâlnit vineri în capitala franceză cu omologul său, Bruno Le Maire, în fața căruia a recunoscut că "participarea noastră nu a fost prea ortodoxă, dar s-a făcut cu intenții bune". Ambii au ales să se concentreze începând de acum asupra viitorului alianței, într-un con...

Best Western achiziționează brandul de lux WorldHotels

Hoteluri
Best Western Hotels & Resorts a anunțat achiziția brandului World Hotels TM, care reprezintă o colecție de aproximativ 300 de hoteluri și resorts în destinații importante din întreaga lume. Brandul WorldHotels va juca un rol cheie în îmbunătățirea portfoliului Best Western pentru a include segmentele de lux și categorii superioare.  WorldHotels își va menține personalitatea și individualitatea distinctivă, beneficiind în același timp de platforma de comerț electronic și scalabilă a Best Western, cu suport pentru vânzări și marketing. Best Western a suferit o transformare uriață în ultimii ani. Numai în ultimul an, lanțul hotelier a fost numit una dintre cele mai inovatoare companii din lume de către Fast Company și și-a extins portofoliul la 13 branduri. "Există o sinergie...

Birourile de check ale Air France KLM s-au mutat în terminalul nou al Aeroportului Internațional Henri Coandă

Actualitate şi Inovaţie
Începând din 28 februarie 2019 birourile de check in Air France KLM s-a mutat în noul terminal al Aeroportului Internațional Henri Coandă București. Astfel, pasagerii își vor putea face check in-ul și își vor lăsa bagajele de cală în zona birourilor 92 – 97 din noul terminal. Compania opera în vechiul terminal încă de la inaugurarea acestuia în anul 1998 iar schimbarea vine în contextul mutării și a altor companii membre ale alianței Skyteam. Compania Națională de Transporturi Aeriene, Tarom, a făcut această schimbare în luna august, 2018. „Eforturile companiei se fac în direcția optimizării întregii experiențe de călătorie a pasagerilor noștri, începând cu aeroportul de îmbarcare și până la destinația finală. Astfel, ne bucurăm să anunțăm că începând de Joi, 28 februarie 2019, toate op...

Veneția anunță când și cum va aplica taxa de acces turistic

Actualitate şi Inovaţie
Primarul Veneției, Luigi Brugnaro, a propus data de 1 mai pentru ca orașul să înceapă să perceapă taxe de acces pentru vizitatorii de o zi. Orașul va dezvolta un sistem de "controale neinvazive" pentru aplicarea sa. Brugnaro a obținut permisul guvernului central de a impune taxa zilnică ca parte a bugetului țării pentru anul 2019. Planul a fost aprobat de Consiliul Local al Veneției la data de 26 februarie.  Conform regulamentului propus, tariful ar fi stabilit la 3 euro pentru restul anului 2019 ca o rată introductivă și, începând din 2020, va varia în funcție de cerere. Tariful de bază va fi de 6 euro, crescând la 8 euro în zilele de trafic intens și 10 euro în zilele extrem de ocupate. Tariful va scădea la 3 euro în zilele de joasă afluență. De asemenea, măsura va include amenzi pent...

Loialitate hotelieră: elemente cheie pentru a atinge succesul, potrivit Trivago

Actualitate şi Inovaţie
Personalizarea avantajelor oferite de hotel membrilor programului său de loialitate, combinația de stimulente pe termen scurt și lung și prezentarea posibilității de a trăi experiențe unice și exclusive, sunt sfaturile pe care Jamie Patterson le oferă pe blogul Trivago hotelierilor pentru a "obține oaspeți loiali care să rezerve din nou la hotel". Dar ce așteaptă clienții de la un program de loialitate. Un sondaj realizat de Oracle Hospitality dezvăluie cheile. Pentru a atinge loialitatea față de o audiență largă, Jamie Patterson recomandă "oferirea unor beneficii personalizate unice" pentru călătorii de afaceri și de agrement. Primii "aleg în general hotelurile care oferă puncte acumulate pentru a răscumpura în următoarele sejururi: nopți gratuite, puncte suplimentare și îmbunătățiri î...
Exit mobile version