OTA cuceresc tinerii călători

Agențiile online câștigă popularitate în rândul tinerilor care călătoresc, ceea ce nu împiedică să existe încă un loc în care unitățile de cazare adaptate la acest segment să crească în rezervări directe. Acest lucru este reflectat de raportul New Horizons, elaborat de WYSE Travel Confederation pe baza unui sondaj de peste 57.000 de tineri din întreaga lume

 

A patra ediție a sondajului arată că 46% dintre tinerii călători folosesc o OTA pentru a-și rezerva cazarea, ceea ce reprezintă o creștere semnificativă față de cei 31% care făceau acest lucru acum cinci ani, în 2012. De asemenea, dezvăluie că Booking.com este cea mai populară agenție online în rândul călătorilor sub 30 de ani, fiind folosiți de 50% dintre cei care aleg această opțiune. Dacă datele OTA și a altor intermediari sunt combinate, procentul se ridică la 67% din rezervări. 

 

Cu doar 33% dintre tinerii călători care efectuează rezervări directe, există în mod evident o posibilitate ca pensiunile și hotelurile să genereze o mare parte a afacerii în mod direct”, spune directorul general al WYSE Travel Confederation, David Chapman. El adaugă: „Considerăm, de asemenea, că există provocări pentru furnizorii de cazare în competiția cu OTA pentru această afacere directă”. 

 

23% dintre participanții la studiu au recunoscut că utilizează Airbnb pentru a rezerva cazarea. Stilul de cazare al companiei Airbnb a deplasat pe locul al treilea cazarea la familie și prieteni pentru tinerii călătorii în 2017, comparativ cu locul al doilea pe care il avea în 2012. Cu toate acestea, pensiunile pîstrează primul loc ca opțiune preferată. 

 

„Cu peste 304 milioane de călători internaționali în 2017, segmentul de călătorii pentru tineri a dus la dezvoltarea de noi concepte hoteliere care sunt sociale prin design”, spune Chapman. „Călătorii tineri au fost întotdeauna pionerii turismului”.

 

Cu branduri precum Freehand Hotels și Generator Hostels câștigând recunoașterea pentru conceptele de design ale spațiilor sociale și ale stilului local, este clar că unitățile de cazare de călătorie care sunt inspirate de tineri fac parte din baza afacerii. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version