Închiderea celui mai succes Summit al Turismului Mondial din istorie, așa cum l-a definit președintele WTTC (World Travel an Tourism Council), Gloria Guevara, a lăsat următoarele numere: peste 1.650 de delegați din 50 de țări, 100 de membri ai WTTC și CEO globali, 130 de reprezentanți ai companiilor membre, 30 de delegații guvernamentale și circa 500 de jurnaliști, depășind astfel toate recordurile. Puerto Rico va fi noul sediu al Summit-ului WTTC în 2020, așa cum am informat în altă știre, dar mai intâi analizăm cele 19 elemente cheie pe care le-am învățat despre turism la această ediție.
Prima zi, la data de 3 aprilie, Centrul de Conferințe din Sevilla a găzduit lideri de opinie ai industriei și Guvernului, care au discutat subiecte precum viitorul digital, călătoriile fără fricțiune, managementul destinațiilor și consumatorii de mâine. Iată cele 9 concluzii principale ale unei întregi zi de lucru după ce s-au împărtășit opinii și viziuni din întreaga lume.
1. Turismul continuă să crească.În anul 2018, PIB-ul sectorului a depășit cel al economiei globale pentru al optulea an consecutiv și se așteaptă să creeze 100 de milioane de noi locuri de muncă în următorul deceniu.
2. 5G este un salt cuantic înainte, care va fi o realitate în termen de trei până la cinci ani, când vom avea o conexiune de 100 de ori mai rapidă și cu o capacitate de 1000 de ori mai mare, ceea ce va provoca o explozie masivă de creare de date, care va fi un imens facilitator al inteligenței cognitive.
3. Identitatea este o problemă a incluziunii. A nu putea dovedi cine ești va fi o dificultate din ce în ce mai mare pentru cei 1 miliard din întreaga lume, care în prezent nu au o identitate oficială.
4. Călătorii sunt cei care stimulează agenda de sustenabilitate. Ei încep să ceară schimbări, astfel că sectorul trebuie să acționeze mai repede, deoarece ei nu mai vor să se limiteze la doar a vizita o destinație, ci vor să o îmbogățească.
5. Recunoașterea facială funcționează excepțional de bine. Din 2017, Agenția de Protecția Frontierelor și Vamelor din Statele Unite a înregistrat 15 milioane de pasageri utilizând această tehnologie. Rata de coincidență este de 98% și de obicei durează o secundă până se obțin rezultatele.
6. Biometria facilitează escale de croazieră mai lungi.Datorită utilizării tehnologiei de recunoaștere facială pentru îmbarcare și debarcare, Royal Caribbean poate goli o navă mult mai repede, ceea ce se traduce într-un timp suplimentar pentru ca aceștia să se bucure de destinație.
7. Blockchain-ul are deja un impact asupra controlului de bagaje și programelor de loialitate, unde este deja testat.
8. Abia ce am început să vorbim despre China. Există 417 milioane de mileniali chinezi, o cifră care depășește populația Statelor Unite și Canadei la un loc, iar în prezent doar 9% dintre chinezi au un pasaport.
9. Există riscul de a ignora impactul călătorului senior datorită obsesiei noastre de a atrage mileniali, în ciuda puterii lor reduse de cumpărare și a lipsei timpului pentru a călătorii. Părinții și bunicii lor au mai multe resurse decât orice alt grup de vârsta, ocupând 53% din costul biletelor de avion și 57% în cazare.
A doua zi
În a doua zi a Summitului, foști președinti, miniștri, directori internaționali și lideri de opinie au discutat despre tendințele cheie pe care le întâmpină sectorul, cum ar fi autenticitatea, valorile și Instagram; incluziune și diversitate; Africa în creștere, locuri de muncă și automatizare; sau combaterea traficului de ființe umane. Cele 10 concluzii cheie au fost:
- Lifturile pot genera energie.Durabiliatatea a fost o componentă cheie al planului de renovare al Empire State Building, iar acum cele 67 de lifturi noi sunt acumulatoare de energie: cei ce coboară generează necesarul pentru cei care urcă.
- Egiptul se așteaptă ca turismul să devină principalul generator de locuri de muncă din țară. Noua sa strategie de instruire E-Trip are ca scop ca cel puțin o persoană din fiecare gospodărie să lucreze în acest sector.
- Turismul spațial oferă prețuri multiple.Un turist japonez a rezervat deja o călătorie în jurul lunii pentru 100 de milioane de dolari. Câteva sute de mii de dolari te pot duce în spațiu pentru cinci minute, în timp ce un zbor suborbital pentru a experimenta gravitatea zero poate costa aproximativ 7.000 de dolari.
- Turismul oferă o mare oportunitate pentru Africa. Acesta este deja responsabil pentru 8,5% din economia sa și acolo crește mai repede decât oriunde altundeva în lume.
- Practicile incluzive în afacere sunt foarte rentabile.Clienții cu dizabilități arată un nivel ridicat de loialitate, astfel încât valoare lor pe termen lung este semnificativ mai mare decât media.
- A vinde în China? Companiile trebuie să se gândească mai întâi la conținutul lor.Turiștii chinezi își petrec mai mult timp căutând locuri de vizitat decât europenii sau americanii, astfel încât elementul cheie pentru a stimula creșterea turismului chinez este a poziționa conținutul și al actualiza regulat.
- Discursul privind schimbările climatice trebuie reînnoit, deoarece există o percepție potrivit căreia combaterea acestuia are un mare cost economic, deși ideea că firmele nu se pot concentra pe creșterea economică prin combaterea schimbărilor climatice este, de asemenea, o dilemă falsă. Studiile efectuate demonstrează că ambele pot fi realizate cu succes, fără a renunța la nimic.
- Trebuie realizat un progres împotriva traficului de persoane, ale cărui sunt victimă peste 30 de milioane de ființe umane. Airbnb, Amex GBT, The Bicester Village Shopping Collection, Ctrip.com International, CWT, Emirates, Expedia Group, Hilton, JTB Corp, Las Vegas Convention and Visit Authority, Marriott International, Silversea Cruises, Thomas Cook si TUIau semnat un acord pentru a deveni membri fondatori ai Grupului de Lucru Mondial al WTTC împotriva Traficului de Persoane.
- Roboții sunt aici pentru a rămâne și trebuie să fim pregătiți. Unele studii sugerează că 47% din locurile de muncă curente vor dispărea în următorii 15 ani.
- Câștigătorii Premiilor Tourism for Tomorrow (Turismul de Mâine) sunt o inspirație, doar prin modul în care pun în centrul atenției viabilitatea lor, inclusiv crearea de locuri de muncă pentru persoanele cu handicap, monitorizarea utilizării ilegale de piese de animale rare, ajuntând femeile indigene să își creeze propria afacere prosperă și să găsească metode inovatoare de a reduce emisiile de carbon. (Premiile WTTC pentru companii turistice, destinații și guverne)
Sursă: hosteltur.com